ZADAR– „Ajmo” pozvala je pjevno Zadranka Irena Marušić u ime Hrvatske turističke zajednice potencijalne goste da ovog ljeta dođu u Hrvatsku.
Jer „Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska” slogan je promidžbene kampanje HTZ-a u kojoj su glavne zvijezde televizijskog spota, te ostalog propagandnog materijale Irena i manje vidljiva Luna, njena osmogodišnja kćerka.
Reklama je snimana na području Karina te Bravaru kod Obrovca, omiljenoj lokaciji režisera Hrvoja Hribara („Što je muškarac bez brkova” ), redatelja spota koja se vrti po svim televizijskim postajama.
„Jest li Vi ono profesorice? Svima sam govorio, eno, ono je moja profesorica, takve reakcije ovih dana čuje Irena Marušić u Školi za primijenjenu umjetnost i dizajn gdje predaje.
Lunu njeni osnovci iz škole P. Preradovića još nisu prepoznali, jer se pojavljuje u široj verziji spota, koja se rjeđe prikazuje, ali svoje je posao profesionalno obavila.
-Malo smo duže čekali na snimanje i onda je Luna viknula „ljudi, oćete li više, ja moram pisat domaći od jučer i za danas”, što je, naravno, izazvalo gromoglasni smijeh 50-tak ljudi koji su bili angažirani na setu, ispričala je Irena.
Ona i Luna su angažirane nakon audicije na koji ih je pozvala Tanja Ravlić, asistentica na splitskoj Umjetničkoj akademiji na kojoj je Irena ove godine diplomirala.- Hribar nas je izbrao na osnovu fotografija koje je napravio Vlado Zrnić, ali za potvrdu izbora od strane HTZ-a morali smo poslati i video snimku, kazala je Irena.
Zadranke su „pomele” konkurenciju od 40 kandidatkinja koje su se prijavile za taj spot.
Iako je sudjelovanje u reklamnoj kampanji proslavilo Zadranina Duška Modrinića, Ireni je to bio jedan mali posao koji joj nije bilo teško odradit obzirom da je iza nje iskustvo manekenke, ali i sudjelovanje na svim video snimkama kolega s Akademije.
Luna će od svog dijela maminog honorara kupiti, rekla nam je, sve igračke iz trgovine „Lend of magic”.