ZADAR – Hrvatska je izgradnjom mreže autocesta postala najbliže odredište europskim emitivnim turističkim tržištima. Upravo zbog toga, Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica Zadarske, Šibensko – kninske i Splitsko – dalmatinske, organizira u terminu 30. rujna – 4. listopada 2009. godine specijalizirano inspekcijsko putovanje te 3. listopada 2009. godine poslovnu radionicu „Buy Croatia”.
Na poslovnoj radionici 3. listopada 2009. godine u zadarskom hotelu Kolovare s početkom u 10:00 sati će se susresti predstavnici čak 53 turističke tvrtke, odnosno hrvatski turistički subjekti i inozemne turističke agencije i turoperatori autobuseri. Inspekcijsko putovanje i poslovna radionica specijalizirani su za autobuserske programe s odabranih tržišta i to iz: Švicarske, Danske, Nizozemske, Njemačke, Velike Britanije, Švedske, Estonije i Latvije.
Cilj ove poslovne radionice je predstaviti ponudu za 2010. godinu te istaknuti atraktivnosti Hrvatske kao prepoznatljivog auto odredišta te odredišta doživljaja, novih proizvoda i poboljšanja kvalitete usluga smještaja kao i sadržaja.
Program u trajanju od pet dana počinje u Zagrebu te se nastavlja prema Makarskoj. Drugi dan predviđen je obilazak Makarske rivijere, Splita i Šibensko-kninske županije. Trećeg dana organiziran je obilazak Zadarske županije, dok je četvrti dan predviđen za održavanje poslovne radionice te posjet Nacionalnom parku Krka i Skradinu. Program uključuje razgledavanje najznačajnijih turističkih potencijala i specifičnosti pojedinih odredišta.
Krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia” je povećanje broja gostiju u organiziranim dolascima, a naglasak na turizmu posebnog značaja i produženju sezone. Ove je godine Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica u travnju organizirala poslovnu radionicu „Buy Croatia” za područje Zagreba i kontinentalne Hrvatske te u svibnju za područje Splitsko – dalmatinske županije.
Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica organizirala je u 2008. godini po prvi puta u Hrvatskoj poslovne radionice na kojima su se susreli hrvatski i inozemni turistički gospodarski subjekti u sklopu novog projekta „Buy Croatia”, a sve sa svrhom što kvalitetnijeg povezivanja hrvatskih turističkih gospodarskih subjekata s najznačajnijim inozemnim turističkim agencijama i turoperatorima.
Za potrebe ove poslovne radionice tiskana je brošura s popisom svih prijavljenih domaćih i stranih sudionika. Hrvatski turistički gospodarski subjekti mogu se dodatno o projektu „Buy Croatia” informirati na web stranicama Hrvatske turističke zajednice www.hrvatska.hr