ZAGREB – Predsjednički kandidat Milan Bandić i njegov stožer nemaju nikakve veze s nesporazumom koji je nastao oko autorskih prava za korištenje glazbe iz filma Star Wars u tv spotu kojeg Bandić koristi u svojoj reklamnoj kampanji, a zbog čega je tvrtka Dancing Bear tražila obustavu emitiranja, tvrde u stožeru.
– Predmetni tv-spot dobili smo kao gotov proizvod s riješenim svim potrebnim audio i video izvođačkim i autorskim pravima od proizvođača, Produkcije Hrg. Na isti način, kao gotove proizvode iza kojih nema drugih opterećenja, kupovali smo od raznih proizvođača i dobavljača druge produkte korištene tijekom kampanje. Prema tome, Izborni stožer predsjedničkog kandidata Milana Bandića nema nikakve veze, odgovornosti ili obavezu da samostalno, neovisno o proizvođaču riješava bilo kakva pitanja iz njihova proizvodnog procesa i nadležnosti. Kako god bilo, po dobivenoj obavijesti o mogućoj neregularnosti proizvoda, a po našem nalogu, tvrtka zadužena za zakup medija otkazala je daljnje emitiranje. Želimo još jednom naglasiti da smo predmetni tv-spot dobili kao gotov proizvod od produkcijske kuće Hrg, na koju vas upućujemo za sva daljnja pitanja, stoji u priopćenju Bandićevog stožera.