U dva i po mjeseca što je Marko Polo održavao vezu Zadar – Ancona, prevezeno je 12.701 putnika i 3.709 vozila. Te se brojke odnose na razdoblje od 13. lipnja do 9. rujna 2022. godine, a objavila ih je Agencija za obalni linijski pomorski promet. Prevezli su u 2022. godini znatno veći broj putnika i vozila u odnosu na 2021 godinu.
Međunarodne linije održavala je 7 brodara sa ukupno 8 brodova. Jadrolinija je istodobno s trajektom Marko Polo održavala liniju iz Ancone za Split. I to tijekom cijele godine kada se prebačeno 66.235 putnika i 20.458 vozila. Na istoj liniji, Jadrolinija ima konkurenciju te je MSC krstarenje od 25. svibnja do 1. listopada imala promet od 58.064 putnika i 15.724 vozila.
Iako je međunarodni brodski promet lani porastao u odnosu na 2021. godinu za 177.390 putnika (+157,4%) i 17.024 vozila (+51,9%). Jadrolinija je ukinula liniju Zadar – Ancona te Dubrovnik- Bari na kojoj su za tri i po mjeseca prebacili 42.124 putnika i 9.920 vozila.
Jadrolinija je izbacila novi međunarodni red plovidbe u kojoj je linija Zadar Ancona – jedan put tjedno od 29. lipnja do 8. rujna.
Uspostavljena je linija Dubrovnik – Bari, ali i nova linija Split – Bari. Jadrolinija prodaje brod Dubrovnik, a hoće li ovu sezonu u međunarodnom prometu ploviti samo Marko Polo, to se u njihovoj promjenjivoj poslovnoj politici ne zna.
Iz Uprave Jadrolinije najavljeno je kako će kupiti polovni brod koji bi imao veće kapacitete te bi održavao liniju iz Splita i Zadra za Anconu, ali uz financijsku podršku gradova Splita i Zadre te Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije. Nevjerojatan je to odnos državnog brodara koji se debelo subvencionira iz Državnog proračuna i još traži dotacije lokalne zajednice.