-Primopredaja Ravnih Kotara je izvršena oko devet sati, posada je na brodu i brod već kreće u posao. Zadovoljni smo da se naši razvojni planovi ostvaruju. U ovom je trenutku tržište za brodove za suhe terete povoljno i donosi dobru vozarinu. Od ponedjeljka ćemo biti bogatiji za još jedan brod kojeg preuzimamo u Kini, što znači da će flota Tankerske brojiti 18 brodova , a dosadašnjoj tonaži treba priključiti još 70.000 dwt-a, kazao nam je kapetan Ive Mustać, predsjednik uprave Tankerske plovidbe Zadar zadovoljan što je primopredaja broda u Južnoj Koreji obavljena uredno, što se očekuje i u ponedjeljak u Kini.
Brod izgrađen u SPP Shipbuilding Co. u Koreji ima 35.000 dwt-a bulk carrier je, dakle brod za suhe terete tipa handysize, odnosno najuobičajeniji model broda za suhe terete prilagodljiv većini luka i tereta, opremljen kranovima.
– Poslom s korejskim brodograditeljima smo jako zadovoljni. Očekujemo već u ožujku i drugu primopredaju kod njih, kao i drugu u Kini negdje u lipnju. S ovim korejskim brodogradilištem imamo ugovorena i dva product carriera (brodovi za tekuće teret, odnosno naftne derivate) a otvaramo pregovore o prenamjeni narudžbi, kazao nam je kap. Mustać.
Naime tržište za tankere je loše i s obzirom na obim svjetskih narudžbi odnosno broj brodova koji se kroz ovu i iduću godinu očekuju na tržištu ne očekuje se bitan popravak tržišta. Rezultat je to vrlo povoljnog stanja vozarina za tankere do pred godinu i pol, odnosno velikog razdobljja konjukture zbog čega je ogroman broj tvrtki, ali i špekulanata naručio nove tankere, a svjetska trgovina je u međuvrmenu bitno smanjena. Zbog toga će u Tankerskoj plovidbi nastojati s Korejcima dogovoriti prenamjenu i gradnju brodova za suhe terete umjesto tankera. Dva product carriera trebali bi inače preuzeti iz projekta s Vladom RH i 3. majem.
Nakon ovog u Jiangsu Eastern Shipyard, Kineskom brodogradilištu preuzet će brod Ugljan.
Već smo kazali kako ove godinen Tankerska plovidba obilježava 55. godišnjicu postojanja. O vitalnosti tvtke u “ozbiljnim godinama” svjedoči ovogodišnje preuzimanje četiri brodova, a što neće omesti ni poremetiti trenutna kriza svjetskog brodarstva poglavito tankerskog.
Tankerska će ove godine imati 20 brodova sa oko 1,5 milijuna DWT.
Predstavnici uprave odnosno član uprave dr. Petar Kragić i tehnički direktor Tankerske plovidbe Lenko Milin bili su na primopredaji u Koreji i ovog trenutka su na putu ka Kini gdje preuzimaju Ugljan u ponedjeljak.
– Brodovi su dobro zaključeni i odmah kreću u posao na području Tihog oceana. Ravni Kotari će nakon prvog odlaska do Kulumbije u Peruu krcati teret za Koreju. Ugljan će također po teret na Zapadnu obalu SAD-a, kazao nam je komercijalni direktor Dragan Gaćina.
-Primopredaja Ravnih Kotara je izvršena oko devet sati, posada je na brodu i brod već kreće u posao. Zadovoljni smo da se naši razvojni planovi ostvaruju. U ovom je trenutku tržište za brodove za suhe terete povoljno i donosi dobru vozarinu. Od ponedjeljka ćemo biti bogatiji za još jedan brod kojeg preuzimamo u Kini, što znači da će flota Tankerske brojiti 18 brodova , a dosadašnjoj tonaži treba priključiti još 70.000 dwt-a, kazao nam je kapetan Ive Mustać, predsjednik uprave Tankerske plovidbe Zadar zadovoljan što je primopredaja broda u Južnoj Koreji obavljena uredno, što se očekuje i u ponedjeljak u Kini.
Brod izgrađen u SPP Shipbuilding Co. u Koreji ima 35.000 dwt-a bulk carrier je, dakle brod za suhe terete tipa handysize, odnosno najuobičajeniji model broda za suhe terete prilagodljiv većini luka i tereta, opremljen kranovima.
– Poslom s korejskim brodograditeljima smo jako zadovoljni. Očekujemo već u ožujku i drugu primopredaju kod njih, kao i drugu u Kini negdje u lipnju. S ovim korejskim brodogradilištem imamo ugovorena i dva product carriera (brodovi za tekuće teret, odnosno naftne derivate) a otvaramo pregovore o prenamjeni narudžbi, kazao nam je kap. Mustać.
Naime tržište za tankere je loše i s obzirom na obim svjetskih narudžbi odnosno broj brodova koji se kroz ovu i iduću godinu očekuju na tržištu ne očekuje se bitan popravak tržišta. Rezultat je to vrlo povoljnog stanja vozarina za tankere do pred godinu i pol, odnosno velikog razdobljja konjukture zbog čega je ogroman broj tvrtki, ali i špekulanata naručio nove tankere, a svjetska trgovina je u međuvrmenu bitno smanjena. Zbog toga će u Tankerskoj plovidbi nastojati s Korejcima dogovoriti prenamjenu i gradnju brodova za suhe terete umjesto tankera. Dva product carriera trebali bi inače preuzeti iz projekta s Vladom RH i 3. majem.
Nakon ovog u Jiangsu Eastern Shipyard, Kineskom brodogradilištu preuzet će brod Ugljan.
Već smo kazali kako ove godinen Tankerska plovidba obilježava 55. godišnjicu postojanja. O vitalnosti tvtke u “ozbiljnim godinama” svjedoči ovogodišnje preuzimanje četiri brodova, a što neće omesti ni poremetiti trenutna kriza svjetskog brodarstva poglavito tankerskog.
Tankerska će ove godine imati 20 brodova sa oko 1,5 milijuna DWT.
Predstavnici uprave odnosno član uprave dr. Petar Kragić i tehnički direktor Tankerske plovidbe Lenko Milin bili su na primopredaji u Koreji i ovog trenutka su na putu ka Kini gdje preuzimaju Ugljan u ponedjeljak.
– Brodovi su dobro zaključeni i odmah kreću u posao na području Tihog oceana. Ravni Kotari će nakon prvog odlaska do Kulumbije u Peruu krcati teret za Koreju. Ugljan će također po teret na Zapadnu obalu SAD-a, kazao nam je komercijalni direktor Dragan Gaćina.