ZAGREB Na konferenciji za medije, tvrtka B.net Hrvatska predstavila je svoje poslovne rezultate za prvu polovicu svoje aktualne financijske godine, tj. za period od 1. listopada 2009. do 31. ožujka 2010. Također su predstavljeni i planovi i očekivanja za drugu polovicu ove financijske godine, do kraja rujna.
Tijekom prve polovice ove poslovne godine, B.net je ostvario 94,8 milijuna kuna prihoda, što je 35,4 posto više nego u prvoj polovici poslovne godine 2009. U cijeloj poslovnoj 2009. B.net je ostvario 153,3 milijuna kuna prihoda, pa se iz rezultata ostvarenog u prvoj polovici poslovne 2010. godine može predvidjeti nastavak ovog uzlaznog trenda u njezinom ostatku.
Istovremeno, EBITDA (zarada prije oporezivanja, kamata, deprecijacije i amortizacije) u prvoj polovici godine porasla je na 20 posto, što je znatno više od EBITDA-e u iznosu od 12 posto koja je bila ostvarena u cijeloj poslovnoj 2009. Ostvareni rezultat ukazuje kako bi se EBITDA mogla gotovo udvostručiti u poslovnoj 2010 u odnosu na 2009 godinu.
B.net putem svoje mreže trenutačno ima doseg do 260.000 kućanstava. Broj korisnika telefonskog priključka znatno je porastao u odnosu na lani, pa sada 33 posto B.netovih korisnika koristi usluge fiksne telefonije. To je povećanje od 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Broj korisnika internet usluge također je znatno porastao u prvoj polovici ove godine – čak 34 posto – pa se tako danas više od 37 posto korisnika B.neta služi internet vezom ovog operatora. Svi ovi rezultati nalaze se iznad plana koji je bio predviđen za ovu financijsku godinu.
U prvoj polovici poslovne 2010. godine također je ostvaren značajan rezultat u segmentu fiksne telefonije: B.net je već nekoliko mjeseci kontinuirano operator s najvećim brojem prijenosa telefonskih brojeva u vlastitu mrežu od svih alternativnih operatora.
„Ono što nas uistinu veseli jest porast našeg broja korisnika koji su se odlučili za mulitplay uslugu i za neki od naših 2D ili 3D paketa. U prvoj smo polovici ove godine ostvarili povećanje od 45 posto u segmentu broja korisnika 2D/3D paketa, pa se danas B.net, s više od 40 posto korisničke baze koja koristi multiplay usluge, nalazi iznad svjetskog prosjeka među kabelskim i telekomunikacijskim operatorima, što dobro pokazuje koliko je multiplay ponuda B.neta atraktivna i povoljnija u odnosu na ostale operatore koji nude sličnu uslugu”, izjavio je na današnjoj konferenciji za medije Adrian Ježina, predsjednik uprave B.neta Hrvatska.
U proteklim je mjesecima B.net ostvario značajan rast broja korisnika na područjima gdje je isključeno analogno emitiranje televizijskih kanala jer se velik broj gledatelja na tim područjima odlučio za najisplativiju opciju praćenja televizijskog programa – kabelsku televiziju. Na području Rijeke i Zadra, gdje je B.net prisutan, osjetio se porast broja korisnika od 15 posto u odnosu na dosadašnju korisničku bazu na tom području. U svim gradovima, što uključuje i Osijek gdje se analogni televizijski signal gasi sljedećega tjedna, B.net je pripremio posebnu ponudu za korisnike u okviru koje oni mogu tri mjeseca bez daljnjih obaveza isprobati odabrane usluge.
B.net je nedavno također uveo najbržu internet vezu u Hrvatskoj – korisnici se sada mogu odlučiti za pristupnu brzinu od 32 Mbps – a u ponudi su i brojni novi kanali od kojih su mnogi (poput SCI FI Channela i Animal Planeta) lokalizirani na hrvatski jezik.
B.net Hrvatska je vodeći pružatelj usluga kabelske distribucije i treći telekom operator po broju korisnika na hrvatskom tržištu. Kompanija je nastala spajanjem dvije vodeće kabelske kuće, DCM-a i Adriatic kabela, u rujnu 2007. te je danas jedna od rijetkih koje hrvatskim privatnim i poslovnim korisnicima nude cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga odnosno kabelsku televiziju (više od 100 atraktivnih regionalnih, nacionalnih i svjetskih programa), brz širokopojasni pristup Internetu i usluge telefonije.
B.net ima doseg do više od 260 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže, i to u svim najvećim nacionalnim geografskim i gospodarskim sjedištima (Osijeku, Rijeci, Solinu, Splitu, Velikoj Gorici, Zadru i Zagrebu), a tijekom višegodišnjeg rada etablirao se i kao pouzdan poslovni partner za više od 300 domaćih i međunarodnih tvrtki čiji uspjeh i razvoj prati i unaprjeđuje inovativnim telekomunikacijskim rješenjima.