Pod ovim naslovom već sam Vam se javljao s prigovorom o ponašanju djelatnika Vašeg centra u Zadru. Naime i danas sam očito «naletio» u nevrijeme za plaćanje T-com računa na uslužnom automatu.
Na istom sam naime našao obavijest da NE RADI!? Uzeo sam broj na ulazu i stao strpljivo kao i ostali čekati svoj red na šalterima. No kako već imam iskustva s takvim sadržajem, pristupio sam bankomatu i uredno bez ikakovih smetnji platio tri uplatnice za telefonske usluge!
Uokolo mene ljudi su čekali da dođu na red, a i ja bih – da sam kojim slučajem čekao na svoj broj, izgubio dobrih sat vremena ako ne i više.
Nakon obavljene transakcije, pristupila mi je jedna Vaša djelatnica vičući zašto koristim bankomat kada, citiram «isti ne radi»! Odgovorio sam joj da sam uspješno obavio ono zašto ta naprava i služi, ali ona je uporno ponavljala da isti ne vraća novac, što nije bilo točno, budući mi je vraćeno sve kako priliči. Na to sam joj rekao da nema smisla samo zbog odlaska na marendu – gablec, ili kako već hoćete, nekog od «dežurnih» djelatnika, obustavljati kontinuitet naplate na ovom uređaju. Nastavila je da svatko po zakonu ima pravo na dnevni odmor, pa sam joj rekao da ću o svemu sada obavijestiti njene pretpostavljene.
Prošlog puta, ima tome par mjeseci, stigao sam naime upravo u trenutku kada se taj djelatnik vratio – sit i zadovoljan s marende, jednostavno odlijepio obavijest NE RADI, pa je bankomat gle čuda odmah proradio, te nastavio naplatu – dakako uz njegovu asistenciju. Poučen takvim iskustvom, nisam se ovom prigodom osvrtao na obavijest već sam transakciju obavio sam.
Prošli puta moje upozorenje sam poslao samo Vašoj službi za korisnike, sada to činim kako Vama tako i nadležnoj inspekciji u gradu Zadru, a upoznat ću i čitatelje lokalnog portala i dnevnog lista. Čini se da samo javno iznošenje problema može pridonijeti boljoj funkcionalnosti T -coma.
Mišljenja sa da nema nikakovog smisla «kočiti» naplatu zbog ovako banalnog razloga, jer uređajem će se ionako koristiti samo oni koji s njim znaju raditi, a onima kojima treba asistrirati, neka i nadalje pomaže Vaš djelatnik.
Da je sve ovo istinito dokaz su prilozi koje Vam šaljem u privitku, a to su datum, vrijeme, redni broj i potvrda o plaćanju kao i fantomski bankomat. Za uplatu su mi evidentno trebale samo – 24 sekunde!!
Josip Tolić