ZAGREB – Sportska televizija, novi je i prvi specijalizirani sportski digitalni televizijski kanal u Hrvatskoj, odlučilo je danas Vijeće za elektroničke medije (VEM).
Sportska televizija ime je programa s kojim je tvrtka HOO TV d.o.o., u stopostotnom vlasništvu Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO), konkurirala na javnom natječaju za davanje koncesija za obavljanje djelatnosti pružanja medijskih usluga televizije – emitiranje specijaliziranih televizijskih kanala u zemaljskoj mreži unutar Multipleksa D (MUX D).
„Koncesija predstavlja povijesnu prekretnicu za sveukupnost hrvatskog sporta, svih hrvatskih sportaša, sportskih djelatnika i dužnosnika, volontera u sportu! To je uspjeh i paraolimpijskog sporta, školskih sportskih klubova, djece vrtićke dobi, ali i rekreativaca. Diljem svjetskih sportskih terena hrvatski sportaši nižu zapažene uspjehe, a dobivanje koncesije je kruna tih uspjeha, dobivena na domaćem terenu i u ozbiljnoj konkurenciji”, izjavio je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.
Sportska televizija je jedna od ključnih mjera za napredovanje sporta, kojom se otvara dodatna mogućnost unapređenja i razvoja hrvatskog sporta, a televizija predstavlja kotač zamašnjak razvoja i popularizacije domaćih sportaša. Osnova djelovanja je praćenje i prezentacija hrvatskoga sporta u simbiozi s hrvatskim gospodarstvom.
Predsjednik HOO-a Zlatko Mateša zahvalio je svima koji su prepoznali kvalitetu i prednosti Sportske televizije i svojim doprinosom dali podršku projektu te omogućili da zajedničkim snagama doprinesemo razvoju sportskog programa i općenito sporta u Hrvatskoj.
„Poznato je kako sportski rezultati uvijek dolaze nakon temeljitih priprema i truda. Od početka smo ozbiljno pristupili ovom projektu i vjerovali u pobjedu. Sportska televizija nije i neće biti projekt koji će se financirati iz proračuna HOO-a, dakle niti iz sredstava koja se dobivaju iz državnog proračuna”, ustvrdio je glavni tajnik HOO-a Josip Čop. Sportska televizija komercijalna je televizija koja će se u potpunosti financirati iz prihoda od oglašavanja, sponzorstva i ostalih planiranih marketinških aktivnosti i suradnje sa svim zainteresiranim poslovnim partnerima putem kojih će se osigurati sredstva za dugoročno poslovanje, ali i planirani rast prihoda. Riječ je o suradnji sa zainteresiranim poslovnim partnerima te sponzorima koji dobivaju veću mogućnost promocije. „Postoji znatan broj gospodarstvenika koji ulažu u sport, ali to nije vidljivo i nije prepoznato. Sportska televizija promijenit će mnoge odnose na hrvatskom medijskom nebu”, istaknuo je Čop.
Hrvatska i HOO, današnjom odlukom VEM-a, bit će upisani velikim slovima i u povijest cjelokupnog olimpijskog pokreta kao prvi na svijetu, pioniri u današnjem digitaliziranom svijetu, koji su pokrenuli projekt sportske televizije. Naime, preporuka Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO) s lanjskog kongresa u Kopenhagenu je upravo da nacionalni olimpijski odbori prate digitalnu revoluciju i idu u korak s njom.
Sportska televizija započet će emitiranje sukladno zakonskim rokovima koji počinju teći od objavljivanja odluke Vijeća za elektroničke medije u Narodnim novinama.