ZADAR – Imamo ugovor o kupovini autobusa, ističe Zvonimir Rajčić, direktor tvrtke Olvin, jedne od tvrtki koja se javila na natječaj za dobivanje nekadašnjih Contusovih koncesija. Upravo je njegova ponuda najprihvatljivija nekadašnjim djelatnicima Contusa jer je, kako su rekli, tvrtka iz Zadra i jamči zaposliti sve zaposlenike.
– I do sada smo se bavili prijevozom, imamo svoje benzinske postaje te garažu, za nas radi preko 70 zaposlenika koji su svaki mjesec uredno plaćeni, kao što uredno plaćamo i sva davanja državi. Mi želimo biti uzorna tvrtka za prijevoz putnika i procijenili smo da smo spremni krenuti u ovaj posao, u koji smo spremni uložiti oko 3 milijuna eura, rekao je Rajčić ističući kako ne želi na nikoga vršiti pritisak i neka najbolji ponuđač dobije koncesiju na linije.
S njim se slažu i radnici Contusa te njihov sindikalni povjerenik Marin Kvartuč, koji ističe kako inzistiraju da tvrtka i radnici ostanu u Zadru. Kvartuč je objasnio kako nemaju ništa protiv drugih tvrtki te kako mu je u jednu ruku i žao što se Puntamika line na natječaj javila zajedno s riječkim Autotransom, ali radnici žele da sjedište tvrtke ostane u Zadru.
Inače, i tvrtka Olvin je jedan od vjerovnika kojima je tvrtka Contus dužna, pa je upravo na njihov prijedlog 27. kolovoza otvoren stečajni postupak. Za stečajnog upravitelja imenovan je Milan Ljubičić koji upravo prima tražbine vjerovnika, a 27. listopada terbalo bi se održati ispitno i izvještajno ročište. Nakon što zaprimi sve tražbine te usporedi knjigovodstvene i računovodstvene knjige utvrditi će točnu visinu dugovanja.
Nekadašnji radnici okupljeni u sindikatu pretpostavljaju kako je tvrtka Contus ukupno dužna oko 20 milijuna kuna, što državi što radnicima i ostalim vjerovnicima. O tome kako je nekad uspješna tvrtka Contus, koja je imala deset autobusa i najatraktivnije linije, uspijela propasti nekadašnji zaposlenici nisu nam mogli reći. Rekli su nam samo da su vlasnici upali u dugove te su prodali novije autobuse, a četiri stara su ostala u Liburnijinoj garaži.