U centru Supernova 25. kolovoza od 20 do 24 sata uspješno je održana druga po redu akcija noćne kupovine “Late Night Shopping”.
U Centru su zadovoljo jer su na dan održavanja akcije prebrojali 23.000 posjetitelja, koji su se uputili u kupovinu kako bi iskoristili popuste i pogodnosti, u sklopu popularne akcije.
Rasprodaja ljetnog asortimana, te velik broj artikala iz nove jesenske kolekcije po sniženim cijenama, bili su dobar mamac za veliki broj domaćih i stranih posjetitelja. U akciji su sudjelovali i poznati – stilist Marko Grubnić – Modni Mačak koji je bio glavni gost večeri, te Ana Gojanović iz modne agencije Colors. Modna agentica Gojanović dijelila je korisne savjete pri kupovini u Centru, te na kraju, među posebno odabranim posjetiteljicama odabrala i nagradila najljepše lice Late Night Shoppinga.
Velika atrakcija je bio i Nagradni zid s 1000 polja na kojem su najbrži posjetitelji koji su u Centru od 20 do 24 sata potrošili minimalno 100,00 kn imali priliku osvojiti više od 400 nagrada.
U centru Supernova 25. kolovoza od 20 do 24 sata uspješno je održana druga po redu akcija noćne kupovine “Late Night Shopping”.
U Centru su zadovoljo jer su na dan održavanja akcije prebrojali 23.000 posjetitelja, koji su se uputili u kupovinu kako bi iskoristili popuste i pogodnosti, u sklopu popularne akcije.
Rasprodaja ljetnog asortimana, te velik broj artikala iz nove jesenske kolekcije po sniženim cijenama, bili su dobar mamac za veliki broj domaćih i stranih posjetitelja. U akciji su sudjelovali i poznati – stilist Marko Grubnić – Modni Mačak koji je bio glavni gost večeri, te Ana Gojanović iz modne agencije Colors. Modna agentica Gojanović dijelila je korisne savjete pri kupovini u Centru, te na kraju, među posebno odabranim posjetiteljicama odabrala i nagradila najljepše lice Late Night Shoppinga.
Velika atrakcija je bio i Nagradni zid s 1000 polja na kojem su najbrži posjetitelji koji su u Centru od 20 do 24 sata potrošili minimalno 100,00 kn imali priliku osvojiti više od 400 nagrada.