ZAGREB Redovi za kokice, a ne za pivo po hodnicima zagrebačke Arene jasno su nagoviještali koncertnu priču za vrlo mlade. Nekad velika tinejdžerska zvijezda, onda posrnula djevojka s krizom identiteta, i konačno žena koja se pokušava vratiti na stare staze slave – Britney Spears – priredila je spektakl za mlađahnu publiku.
Tehnički zahtjevan koncert u sklopu njene Femme Fatale turneje Britney je odradila uglavnom skačući, manje pjevajući, u čemu joj je nesebično pomogla digitalna tehnologija i tonci koji su ponekad ipak brljali u dizanju i spuštanju njenog vokala u zvučnike. Pa je na mahove Britney djelovala kao riba na suhom dok se obraćala publici. No ona joj to nije osobito zamjerila.
Već je na uvodnoj pjesmi Hold It Agains Me bilo jasno da priče o zahtjevnoj pozornici koja ‘pojede’ dobar komad dvorane i smanjuje njen kapacitet nisu pretjerane. No to je i sreća u zagrebačkom slučaju jer je i tako skraćena dvorana bila tek napol puna. Tri velika videozida pomogla su videima ispričati priču u kojoj je bilo bježanja iz zatvora, automobila na pozornici, ninja i koječega, ali prije svega uvida u jednu sad već dvanaestogodišnju karijeru tankih pjesmuljaka i slavljenja forme i spektakla koji fingira sadržaj.