Zadovoljni ste liječnikovom uslugom ili ste neugodno iznenađeni njegovom površnošću, možda i neznanjem – to možete prijaviti, anonimno, ali javno na webu. Stranice www.najdoktor.com stare su samo tri mjeseca, a dnevno ih posjeti i do tisuću i pol pacijenata.
Koliko vam je liječnik pomogao, je li pritom bio ljubazan? Koliko ste čekali na pregled, jeste li zadovoljni osobljem u ordinaciji ili na odjelu te obavlja li vaš liječnik posao prema zakonu i etičkim načelima, kategorije su kojima se ocjenjuje rad doktora. A sve one daju ukupnu ocjenu – od 1 do 5.
Pacijenti se najčešće vode emocijama i zasigurno su subjektivni u ocjenjivanju. Ipak, cilj portala nije blatiti i diskreditirati liječničku struku, već naprotiv oboljšati kvalitetu zdravstvene usluge u Hrvatskoj, kažu osnivači.
Dosad 6000 komentara, više od 2000 registriranih ljudi, 10.000 doktora u bazi. Svakim komentarom portal postaje relevantniji i više vrijedi kao zdravstvena informacija o zdravstvu, kako da dođete do bolje usluge, rekao je Lovre Kelam, jedan od pokretača stranice Najdoktor.com.
No u komori nisu oduševljeni. Štoviše, izražavaju sumnju u mogućnost manipulacija.
To sigurno nije način na koji možete dobiti sliku o kvaliteti hrvatskih doktora. To se može i zloporabiti i u svrhu samoreklamirannja i samohvale. Vidio sam portal i veseli me da je više pohvala, izjavio je pak dr. Hrvoje Minigo, predsjednik Hrvatske liječničke komore.
Tvakvi su portali u Americi i Njemačkoj izazvali pravu buru među medicinarima. Kod nas takav odjek tek možemo očekivati. Iako će sam portal teško utjecati na liječničku uslugu, liječnicima zasigurno neće biti svejedno znaju li da im svake minute ime i način rada mogu osvanuti na internetu.