Zaplovila je prije pet godina pod motom “Originalnost je vrlina, privlači pozornost okoline, o njoj se priča, piše, ona posjeduje moć dodavanja nove vrijednosti”. Ubrzo je postala maskota Pašmanskoga kanala, simpatija nautičara, obogatila je turističku ponudu, privlačila je objektive televizijskih, mikrofone radijskih i fotoaparate tiskanih medija. To je polupodmornica, već poznati motiv s razglednica brojnih turista koji su posjećivali biogradski akvatorij.
Na 13. Biograd Boat Showu predstavljen je drugi dio njezina života – projekt industrijske proizvodnje u suradnji s kooperantima. Osnovana je i tvrtka “Agena Marin” d.o.o. sa sjedištem u Biogradu, ishođeno je odobrenje nacrta Hrvatskog registra brodova i izrađen kalup za serijsku proizvodnju. Koncept dizajna potpisuje Mladen Peharda, a razradu tehničke dokumentacije “Margić Projekt” d.o.o iz Rijeke.
– Trenutno imamo upite sa Sejšela i Kariba, a za polupodmornicu se zainteresirala i jedna novozelandska tvrtka koja ima jaku proizvodnju na Tajvanu. Zanima ih otkup projekta za južnu hemisferu, ali ne želimo ih požurivati. Upita ima i iz domaćih turističkih zajednica koje bi htjele imati polupodmornicu u svojem vlasništvu i ponudi – ističe Peharda.
Želio je proizvesti plovilo za pustolovne izlete koji se temelje na sigurnosti i na kojima može sudjelovati cijela obitelj, s iznimnim maritimnim svojstvima, minimalnim utjecajem na okoliš i originalnim dizajnom. Za razliku od većine plovila koja pokušavaju biti multifunkcionalna, ovaj je koncept otpočetka razvijan samo za jednu funkciju – kako biti što profitabilniji u turizmu.
CAVTAT
Novi model
Novi model polupodmornice duži je jedan metar, stabilniji je na moru i ima veći putnički prostor s 14 sjedaćih mjesta, od kojih su prednja dva rezervirana samo za djecu, kao njihov kutak za igru i uživanje.
U tom dijelu plovila postavljen je i periskop kako bi zainteresirani putnici mogli doživjeti ugođaj gledanja morske pučine kao da su u pravoj podmornici.