Predstavnici TZ Zadarske županije, gradskih i općinskih zajednica i HTZ-a u vremenu intenzivnog odrađivanja promocija upravo su odradili sajam u Stuttgartu, uz turistički sajam u Beču kao i Brnu te Manchesteru. Intenzivna aktivnost će se nastaviti.
O Stuttgartu, gdje je Ina Sikirić uime TZ Zadarske županije s kolegama iz Turisthotela, Ilirije i Alana Starigrad odrađivala predstavljanje Zadarske županije na jednom od najvažnijih kamping sajmova, smo uvelike pisali jer je odjek i pažnja darovana Hrvatskoj kao zemlji partneru bila fascinantna.
Dobre vijesti iz Beča
Bečki je sajam za nas “klasik” jer je riječ o iznimno važnom sajmu trećeg tržišta po značenju.
Ranko Vlatković direktor je predstavništva HTZ-a u Beču, a voditelj štanda HTZ-a bio je Stjepan Felber iz TZ Zadra.
– Jedan iznimno važan sajam na kojem je nužno uvijek nastupiti. Tržište nam je sklono. Lani smo imali vrlo veliki rast, a Austrijanci su nam inače treći strani gosti iza Nijemaca i Slovenaca. Ako je suditi po interesu za naše područje, stvari se dobro razvijaju. Austrija nije povlačila neke radikalne krizne mjere do sada, a čini se da blaže prolazi ovo razdoblje od niza drugih članica EU-a. Mahom se radilo o posjetiteljima i poslovnim predstavnicima koji nas jako dobro znaju. Mogu kazati da smo podijelili 12.000 kompleta materijala, a možete zamisliti koliko je to, kazao nam je Felber po povratku iz Beča.
– Kako je Ryanair otvorio osim za London i novu liniju i za Zadar iz East Midlandsa, a koja pokriva područje Manchestera i Birminghama, uobičajeno je dati potporu izlaskom na sajam i predstavljanjem, kazao nem je Hordov.
Riječ je o prostoru na kojem je Zadar novina i prilična nepoznanica pa se tek upoznaje teren. Iskazano je dosta interesa za naizgled kompliciran – kamping turizam. Kompliciran u smislu dolaska do nas.
U svakom slučaju Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma imaju želje za ponavljanje lanjske snažne sezone – sa sedam posto rasta, nakon prethodne dvije godine u kojima za razliku od većine konkurenata nismo imali padove već rast, što predstavlja projektirani cilj. On je teško dohvatljiv i za njega će nam trebati veliki trud i umijeće. U tom smislu zasad viđenim možemo biti zadovoljni. Prošli su, dakle, sajmovi u Utrechtu na nizozemskom tržištu, Stuttgartu s njemačkim, odnosno recimo južnonjemačkim tržištem s naglaskom na kampingu, potom i tržište Austrije, dio Češke, odnosno Južna Moravska i sve su naznake za sad povoljne.
– Posebna zahvalnost svakako ide prijateljima iz regije kao i Ivi Nešporu iz Češko-hrvatske komore koji su nam bili na svakoj usluzi i osjećali smo se više nego počašćeni i dobrodošli. Uz naše predstavljanje na štandu Južnomoravske regije bile su i ostale prijateljske regije iz Francuske, Njemačke… Otok Vir predstavio se na štandu prijateljskog mjesta Oslavany kao i Pag s prijateljskim mjestom Slavkovom. Bilo je tu i Paškog sira, rakije, smokava, badema, a klapa Vir zabavljala je publiku, kazao nem je Pernar.
– Kriza nije snažnije prisutna, nema jadikovanja, interes je za Hrvatsku vrlo velik i očekujemo povoljnije rezultate i s ovog tržišta.
Predstavnici TZ Zadarske županije, gradskih i općinskih zajednica i HTZ-a u vremenu intenzivnog odrađivanja promocija upravo su odradili sajam u Stuttgartu, uz turistički sajam u Beču kao i Brnu te Manchesteru. Intenzivna aktivnost će se nastaviti.
O Stuttgartu, gdje je Ina Sikirić uime TZ Zadarske županije s kolegama iz Turisthotela, Ilirije i Alana Starigrad odrađivala predstavljanje Zadarske županije na jednom od najvažnijih kamping sajmova, smo uvelike pisali jer je odjek i pažnja darovana Hrvatskoj kao zemlji partneru bila fascinantna.
Dobre vijesti iz Beča
Bečki je sajam za nas “klasik” jer je riječ o iznimno važnom sajmu trećeg tržišta po značenju.
Ranko Vlatković direktor je predstavništva HTZ-a u Beču, a voditelj štanda HTZ-a bio je Stjepan Felber iz TZ Zadra.
– Jedan iznimno važan sajam na kojem je nužno uvijek nastupiti. Tržište nam je sklono. Lani smo imali vrlo veliki rast, a Austrijanci su nam inače treći strani gosti iza Nijemaca i Slovenaca. Ako je suditi po interesu za naše područje, stvari se dobro razvijaju. Austrija nije povlačila neke radikalne krizne mjere do sada, a čini se da blaže prolazi ovo razdoblje od niza drugih članica EU-a. Mahom se radilo o posjetiteljima i poslovnim predstavnicima koji nas jako dobro znaju. Mogu kazati da smo podijelili 12.000 kompleta materijala, a možete zamisliti koliko je to, kazao nam je Felber po povratku iz Beča.
– Kako je Ryanair otvorio osim za London i novu liniju i za Zadar iz East Midlandsa, a koja pokriva područje Manchestera i Birminghama, uobičajeno je dati potporu izlaskom na sajam i predstavljanjem, kazao nem je Hordov.
Riječ je o prostoru na kojem je Zadar novina i prilična nepoznanica pa se tek upoznaje teren. Iskazano je dosta interesa za naizgled kompliciran – kamping turizam. Kompliciran u smislu dolaska do nas.
U svakom slučaju Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma imaju želje za ponavljanje lanjske snažne sezone – sa sedam posto rasta, nakon prethodne dvije godine u kojima za razliku od većine konkurenata nismo imali padove već rast, što predstavlja projektirani cilj. On je teško dohvatljiv i za njega će nam trebati veliki trud i umijeće. U tom smislu zasad viđenim možemo biti zadovoljni. Prošli su, dakle, sajmovi u Utrechtu na nizozemskom tržištu, Stuttgartu s njemačkim, odnosno recimo južnonjemačkim tržištem s naglaskom na kampingu, potom i tržište Austrije, dio Češke, odnosno Južna Moravska i sve su naznake za sad povoljne.
– Posebna zahvalnost svakako ide prijateljima iz regije kao i Ivi Nešporu iz Češko-hrvatske komore koji su nam bili na svakoj usluzi i osjećali smo se više nego počašćeni i dobrodošli. Uz naše predstavljanje na štandu Južnomoravske regije bile su i ostale prijateljske regije iz Francuske, Njemačke… Otok Vir predstavio se na štandu prijateljskog mjesta Oslavany kao i Pag s prijateljskim mjestom Slavkovom. Bilo je tu i Paškog sira, rakije, smokava, badema, a klapa Vir zabavljala je publiku, kazao nem je Pernar.
– Kriza nije snažnije prisutna, nema jadikovanja, interes je za Hrvatsku vrlo velik i očekujemo povoljnije rezultate i s ovog tržišta.