U tijeku su intenzivne pripreme za novu turističku sezonu. U nizu promidžbenih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na inozemnim tržištima, sudjeluje i Turistička zajednica Grada Zadra, potvrdio nam je Stjepan Felber, glasnogovornik Turističke zajednice Grada.
Zadar se tradicionalno predstavlja na 60-tak sajmova u sklopu promidžbe Hrvatske turističke zajednice u Europi, ali čak i na drugim kontinentima.
– Iz godine u godinu očekujem mali ali ipak povećanje u broju dolazaka i noćenja. Sajmovi su ipak jedan od važnih oblika uspostavljanja kontakta, kako s poslovnim ljudima, tako i sa širokom publikom na stranim tržištima, kaže Felber.
Siječanj i veljača su udarni mjeseci za predstavljanje na sajmovima.
U siječnju su održani sajmovi u Beču, Londonu, Duesseldorfu, Stuttgartu, Bratislavi, Ljubljani, ovaj tjedan je sajam u Tel Avivu, slijedi vrlo važni sajmovi u Milanu i Muenchenu, i dalje sve do lipnja, kada se organiziraju zadnji sajmovi, uoči turističke sezone.
Zadar se predstavlja kroz gradsku ali i županijsku Turističku zajednicu i to najčešće s kolegama iz drugih dalmatinskih turističkih zajednica, kaže Stjepan Felber te napominje kako sajmovi nisu jedini posao ovih turističkih institucija. Naime, u pripremi su novi materijali, nove mrežne stranice, i novi oblici suvremene komunikacije s tržištima.