Projekt premještanja željezničke pruge iz Bibinja došao je do faze rasprave o studiji utjecaja na okoliš. Ministarstvo zaštite okoliša je otvorilo javnu raspravu o ovoj studiji koja će trajati sve do 11. lipnja, a javno izlaganje će biti u Bibinju 30. svibnja.
Premještanje pruge je predviđeno na način da se provede rekonstrukcija pruge u dužini od 6,71 kilometar, s tim da je od toga tri kilometra tunel kroz brdo Križ. U biti se radi o “izmicanju” pruge koja je godinama razdvajala Bibinje i izgradnji nove dionice pruge koja je predviđena Strategijom prometnog razvitka Hrvatske. U sklopu izgradnje obilaznice planirana je izgradnja novoga teretnog kolodvora Gaženice na području Sojare, te potpuno ukidanje kolodvora Bibinje.
Za potrebe teretnog prometa predviđena je izgradnja četiriju izvlačnih kolosijeka položenih paralelno s novom trasom pruge s tim da je završetak tih novih kolosijeka planiran na ulazu u tunel na predjelu crkve sv. Jelene. Premještanje pruge je projekt HŽ Infrastrukture, a na studiji utjecaja na okoliš radili su brojni stručnjaci koji predviđaju mjere zaštite. Utvrđeno je da zahvat neće utjecati na zaštićena područja, jer na širem lokalitetu zahvata nema vrijednosti predviđenih za zaštitu. Jedino će se trebati imati u vidu još neistraženi arheološki lokaliteti te striktno provoditi mjere za zaštitu voda.
Nakon dovršetka i usvajanja ove studije, preostaje ono najbitnije – osigurati sredstva za ovaj veliki zahvat. Vjerojatno će se ovaj projekt kandidirati i za europska sredstva tako da se još ne zna kad će moći početi gradnja nove pruge koja će se maknuti iz Bibinja, a ujedno teretnoj luci Gaženica omogućiti kvalitetniju prugu.