U Strukovnoj školi Vice Vlatkovića jučer je održan prvi dio dvodnevnog predavanja na temu dijagnostike kvara hibridnih automobila. Profesorima i nastavnicima škole predavanje je držao Sandi Štukelj, tehnički instruktor Toyota Adria grupe.
Riječ je o prvoj edukaciji te vrste u cijeloj Hrvatskoj, organiziranoj u sklopu suradnje koju Strukovna škola Vice Vlatkovića ima sa zadarskim zastupnikom toyote – Trofej autom. Kako su hibridni automobili vozila budućnosti spomenuta je škola nabavila toyotin hibrid Auris HSD kako bi unaprijedila obrazovanje učenika smjera automehatroničar. Prepoznajući važnost adekvatnog obrazovanja budućih automehatroničara Trofej auto je školi Auris isporučio po povoljnijim uvjetima te u sklopu spomenute suradnje osigurao i stručnog predavača.
– Dobra dijagnostika je najvažniji segment otklanjanja bilo kakvog kvara na automobilu pa je od izuzetne važnosti dobro osposobljen kadar. Današnji automobili su vrlo kompleksni te je stoga potrebno dobro upoznati načine na koji rade i imati što više prakse na samim automobilima, kao dva najvažnija preduvjeta primjerenog osposobljavanja za budući posao u struci. Mi smo u Toyoti prepoznali potrebu za stručnim predavanjima ovog tipa i drago nam je da sa školom imamo dobru suradnju i da možemo demonstrirati najnovije načine dijagnosticiranja eventualnog kvara na vozilu i približiti tehnologiju budućnosti profesorima. Danas ćemo se pozabaviti teorijskim dijelom hibridnog sklopa i načina na koji funkcioniraju ovi motori, a u četvrtak ćemo više pozornosti dati praktičnom dijelu obuke, naglasio je Štukelj.
Toyota je prva svjetska auto kompanija koja je počela s velikom serijskom proizvodnjom hibridnih automobila, njihov prvi model bio je Prius, izbačen na tržište 1997. godine, da bi nakon premijere uslijedila danas već treća generacija spomenutog vozila. Hibridna tehnologija se pokazala superiornom u svakom pogledu pa tako i u pogledu kvarova koji su vrlo rijetki. Sva relevantna svjetska istraživanja Priusu su dala najveće ocjene kao automobilu s najmanje kvarova. Kompanija stoga do 2020. godine namjerava svaki automobil proizvoditi kao hibrid.