U petak je u trgovačkom centru Supernova Zadar održano događanje „LATE NIGHT SHOPPING” – nekoliko sati velikih ljetnih sniženja (čak do 70 posto) u većini trgovina, modna revija i nagradna igra za posjetitelje centra.
Za svaku ostvarenu kupnju iznad 200 kuna mogla se osvojiti jedna od 200 nagrada, bilo je dovoljno samo požuriti do nagradnih zidova, odvojiti nekoliko trenutaka i kući se vratiti s uspomenom na „LATE NIGHT SHOPPING”. Na modnoj reviji prezentirane su najnovije kolekcije kupaćih kostima, cipela, torbi i ljetnih haljinica trgovačkih marki Accessories, Argentum, C&A, Lisca, Maras, Mass, Takko, Venera i Woman’Secret. Kako bi se ovog ljeta trebale odjenuti za plažu i ljetnu šetnju po gradu modno zaigrane djevojke i mladići prezentirale su nam atraktivne menekenke i jedan od finalista ovogodišnje akcije Zadarskog lista „Miss i mister maturanata”, koji nam je pokazao muške modne trendove.
Dizajneri spomenutih trgovačkih marki svoje kupce vide prije svega u žarkim bojama, u puno žute, pink i narančaste kada su u pitanju dame i nešto konzervativnije, u plavim i bijelim bojama za dečke. Modni „diktat” je usko, tijela se moraju vidjeti, a ako i ima neki dio za sakriti ga od pogleda, u Supernova centru se može nabaviti impozantan broj parea i laganih ljetnih marama svih boja i dezena.