Korisnici telefona, interneta i kabelske televizije T-Hrvatskog Telekoma s otoka Pašmana već nekoliko dana ne mogu koristiti usluge koje plaćaju, a razlog je, kako su nam rekli, kvar koji niti nakon brojnih poziva operaterima nije otklonjen.
Romano Jureško, jedan od korisnika ogorčeno je rekao da je u 21. stoljeću ovo nevjerojatno te da gotovo 50 njegovih sumještana ima isti problem.
– Zvao sam ih, slao mailove, ali oni su nas zaboravili. Ovo je sramotno i strašno. Kutije su otvorene i vise žice, a ovlašteni serviseri koji bi trebali popravljati kvar to ne rade, kažu da je to zbog toga što nisu dobili plaću. Prvo je kamion udario u stup i srušio ga, što je uzrokovalo kvar, a zatim su pogrešno spojili kablove. Već danima nemamo telefon niti internet, zvao sam službu za korisnike, no svaki put nakon čekanja su mi rekli kako kvar nije prijavljen, ali isto tako da ćemo uredno dobiti račune, govori Jureško.
Istaknuo nam je kako su se obvezali da će kvar popraviti u roku od 24 sata, no da problem traje već danima i da iste probleme ima 80 posto mještana.
– Razmišljamo o pisanju peticije i promjeni operatera, ovo više nema smisla. Ucjenjuju nas samo iz razloga što smo prisiljeni surađivati s njima, samo u mom mjestu nas je pedesetak oštećenih, govori Jureško.
S istim problemom javio nam se i Šime Macola koji već sedam dana nema internet, telefon i kabelsku televiziju.
Iz Ureda za odnose s javnošću T-Hrvatskog Telekoma kazali su nam kako su se u mjestu Mrljane na otoku Pašmanu u posljednjih dva tjedna dogodile dvije smetnje koje su prouzrokovale poteškoće u odvijanju telekomunikacijskog prometa za dio korisnika na tom području te da će kvar biti otklonjen tijekom današnjeg dana.
– Naime, 5. rujna je vozilom srušen izvodni stup HT-a uslijed čega dio korisnika nije bio u mogućnosti koristiti usluge. Odmah po dojavi, djelatnici su izašli na teren te je kvar otklonjen u najkraćem mogućem roku. Druga smetnja dogodila se 13. rujna kada je zbog grmljavinskog nevremena na navedenom području oštećen telekomunikacijski kabel. Obzirom da je riječ o kompleksnijoj smetnji čija sanacija, između ostalog, zahtijeva i iskope, njeno rješavanje očekuje se tijekom sutrašnjeg dana kada bi se telekomunikacijski promet trebao u potpunosti normalizirati za korisnike na tom području. Korisnicima koji su prijavili nemogućnost korištenja usluge poziva i interneta, a ista je trajala duže od 24 sata, mjesečna će se naknada umanjiti proporcionalno vremenu trajanja smetnje, istaknuli su iz T-HT-a te se ispričali svim korisnicima koji su zbog navedenih smetnji imali poteškoća u korištenju telekomunikacijskih usluga.