ZADAR– Na pitanja HNS-ovog županijskog vijećnika Predraga Šarića koji je „čuo” kako je služba Hitne pomoći imala problema s UKV telefonskim linijama u određenom periodu i da su u tom periodu stradali češki turisti, ravnateljica Zavoda za hitnu medicinu Davorka Krnčević, bila je vrlo odrješita, ali i otvorena.
Šarić je svoj “argumentirani” upit postavio na prošloj skupštini Zadarske županije na koji je ravnateljica Krnčević odgovorila pisanim putem za skupštinu koja će se održati u petak.
Ona je u potvrdila kako su imali problema s komunikacijom od 28. lipnja do 3. srpnja zbog kvara na repetitoru Sv. Mihovil. To se događalo u poslijepodnevnim satima kada se i Talijani ubacuju u frekvenciju repetitora. No, to nije utjecalo, tvrdi ravnateljica na komunikaciju sa službom, jer postoje tri frekvencije. Na održavanje je potrošeno 18 tisuća kuna za šest mjeseci. Ali bilo je otvorenog pritiska na nju da se za održavanje potpiše paušalni ugovor bez obzira na obavljen posao, u čemu su, kazala je ravnateljica Krnčević, sudjelovali i određeni novinari. Ona im je jasno i glasno rekla da će biti dio skupine koja na nju od prvog dana vrši pritisak.
Pa su oni vjerojatno informirali HNS-ovog vijećnika, inače inženjera elektrotehnike, koji po riječima ravnateljice Krnčević, umjesto da se prethodno konzultira sa Zavodom, nepotrebno stvara paniku u javnosti te dovodi čak i u pitanje živote pacijenata.
Šarić je pitao i kako to da vozači Hitne tijekom vožnje razgovaraju na mobitel umjesto da koriste „hand free” uređaj. Na to je ravnateljica rekla kako su svi oni uz mobitel zadužili i taj uređaj za slobodno i sigurno telefoniranje, a da im je korištenje mobitela zabranjeno za vrijeme vožnje.