ZADAR– Most Ždrelac koji spaja otoke Pašman i Ugljan a ispod kojeg je glavni plovni put za nautičare i dalje je zapreka za jedrilice s malo većim jarbolom. A takvih je sve više kao i nautičara koji nisu upućeni ili nisu savladali pomorske vještine. Sudeći prema ovoj fotografiji, skiper na ovoj jedrili uložio je jako puno truda kako bi nesmetano prošao ispod Ždrelca. U nautičkim peljarimaprecizno piše kako je most dugačak 210 m i visine 16,5 m, da je plovni kanal obilježen sa 6 stupova crvene i zelene boje i svjetla. Širina prolaza pod mostom je 20 metara, a dubina 4,3 metra. Tome treba dodati plime i oseke, te jake morske struje u tom morskom kanalu.
Nekim do sada nije polazilo za rukom da savladaju te dimenzije pa je Lučka kapetanija zabilježila više pomorskih nesreća od kada je most rekonstruiran. Ostaje gorčina da se moglo, kada se već radio tako veliki zahvat, učiniti i više kako bi se taj frekventni prolaz prilagodio potrebama sve većih plovila.
I zato najava načelnika općine Kukljica, Marina Boška da bi on most pretvorio u turističku atrakciju s rasvjetom i glazbom, kao pandan Morskim orguljama, zvuči naivna, iako je mnogima ostala u ušima. Načelnik Kukljice nema nikakvih ingerencija nad mostom koji je dio državne infrastrukture i pravila sigurnosti plovidbe, a ne zabave.