ZADAR- Tko će i kako prikupiti 1.5 milijuna eura, koliko ove godine treba platiti Ryanairu za udruženo oglašavanje, pitanje je na koje još nema konkretnog odgovora.
Taj iznos kojeg, dok zrakoplovi Ryanaira lete “u svih 16” , kreditira Zračna luka, svake godine je sve teže breme. Prikupljanje novca od početka je bila obaveza Turističke zajednice Zadarske županije koja će, prema najnovijoj odluci Vijeća Županijske TZ, zaposliti osobu, zaduženu samo za Ryanair. Kakve kvalifikacije treba imati novi turistički djelatnik ili djelatnica koji treba lobirati, pozivati, ugovarati i moliti da se dogovoreni iznos uplati, to još nije definirano.
Do sada su taj posao vukli bivša direktorica Zračne luke Zadar, Katica Pupić Bakrač, nastavila Irena Čosić, a koordinator ugovaranja udruženog oglašavanja bila je Županijska TZ. Skupljanje novca za skupu reklamu zadarske destinacije na stranici Ryanaira ispostavio se najveći problem zadarskog turizma, dok su prema ocjeni zadarskih stručnjaka u turizmu, putnici te niskotarifne kompanije istodobno najveći doprinos razvoju zadarskog turizma.
U rješavanje problema sufinnaciranja reklame kod Ryanaira lani u ovo doba uključila se nova direktorica županijske TZ Županije, Mihaela Kadija.
Povodom odluke Vijeća TZ Grada Zadra da se i ove godine za Ryanair izdvoji isti iznos kao i lani, a to je skoro 900 tisuća kuna, pitali smo direktoricu Kadiju, kada će se potpisati ugovor i s ostalima koji su i do sada sufinancirali oglašavanje kod Ryanaira
– Iako je ugovor na udruženom oglašavanju putem navedenih web stranica potpisan za 2014. i 2015. godinu, Turističkim zajednicama i jedinicama lokalne samouprave ponudili smo suradnju na Dodatnom marketinškom planu u kojem je jedna od točaka i udruženo oglašavanje na stranicama Ryanaira, ali i druge dodatne aktivnosti koji mogu znatno povećati prepoznatljivost i jačati brend Zadarske regije kao turističke destinacije. Ideja jest i da sudionici steknu više prednosti za uloženo, odgovorila je u pisanoj formi direktorica Županije TZ. U istom odgovoru direktorica Kadija navela je kako su u procesu potpisivanja ugovora s turističkim zajednicama, gradovima i općinama, a potom će se ugovor za udruženo oglašavanje predložiti i gospodarskim subjektima.