Neke od najuzbudljivijih priča u posljednje vrijeme ispričane su na malim ekranima. Od sveprisutnih sapunica, preko humorističkih pa sve do osebujnih dramskih serija, televizija je postala pozornica na kojoj scenaristi pokazuju i dokazuju svoj umjetnički talent iz sezone u sezonu.
Iz tog razloga, tvrtka ContentLab&Factory je pokrenula natječaj u sklopu kojeg će se najtalentiranijim scenaristima podijeliti 12 stipendija te omogućiti stjecanje novih znanja i vještina s područja scenaristike. Najbolji će dobiti priliku zaposliti se kao scenaristi na razvoju igranog TV-programa za najveće televizijske kuće u regiji.
Natječaj je otvoren za sve koji se žele okušati u ovoj formi umjetničkog izražaja, a kandidati iz Hrvatske i ostalih zemalja regije mogu sudjelovati na način da 31. kolovoza 2015. preuzmu scenaristički zadatak koji će biti objavljen na stranici www.contentlabfactory.com.
Scenaristički zadatak imat će vremensko ograničenje od 24 sata od trenutka preuzimanja do predaje. ZAŠTO? Scenaristi će u tom roku imati priliku iskazati dvije najvažnije karakteristike dobrog scenarista: kreativnost i brzinu.
Iz pristiglih prijava odabrat će se kandidati za uži krug te će oni biti pozvani na individualne razgovore. Između njih odabrat će se 12 polaznika koji će od listopada 2015. sudjelovati u našem Mentorskom programu, na kojem će, uz edukaciju, sudjelovati i u kreiranju i pisanju novih igranih TV-serija.
Mentorski program temelji se na iskustvima i uspjesima mentora, koji su radili na uspješnim domaćim i međunarodnim projektima. Gostujući mentor bit će američki scenarist John Vorhaus, koji je kao glavni scenarist sudjelovao u razvoju popularne serije Married with Chidren (Bračne vode).
Slični program pokrenut je u Mađarskoj u veljači ove godine na koji se prijavilo 700 kandidata, a izabrani scenaristi već razvijaju dvije serije, „The Invisible Scar” (krimi dramu u stilu Sherlocka Holmesa, smještena u Austro-Ugarsku monarhiju) i dramedy „Wannabes”, smještenu u svijet reality-show zvijezda, čiji je jedan od tvoraca i mentor John Vorhaus.
Tvrtka ContentLab & Factory krenula je s radom u listopadu 2014. u Budimpešti. Ubrzo nakon otvaranja prvog ureda, proširila se na Sloveniju i Hrvatsku, otvorivši dva nova ureda u Zagrebu i Ljubljani, koji pokrivaju Jugoistočnu Europu, točnije: Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, Rumunjsku i Bugarsku. Glavni partneri ContentLab & Factoryja na tržištu su TV-kuće, koje razumiju potrebu za novim snagama na području razvoja igranog programa. Strategija ContentLab & Factoryja je raditi u skladu s realnim potrebama TV-kuća za igranim serijama.