TZO Pašman predstavlja novu image brošuru koja je namijenjena promociji, prezentaciji, sudjelovanju na raznim sajmovima u Hrvatskoj i inozemstvu te distribuciji u TIC-u.
Brošura sadrži niz fotografija, edukativne tekstove, kartu na kojoj su ucrtane sve važnije plaže na otoku i brojne druge zanimljivosti.
Najveća posebnost koju ova brošura sadrži jest idejno rješenje koje je osmislila TZO Pašman, a koje svim korisnicima brošure omogućuje da oboje Galešnjak- otok ljubavi te ga iskroje iz brošure
prema uputama i pošalju kao razglednicu. Na posljednjoj stranici nalazi se i izmjenjivi QR kod koji korisnicima omogućuje odlazak na web stranicu TZO Pašman.
Glavninu fotografija koji se nalaze u brošuri kreirali su Filip Brala i Jakov Đinđić domaći fotografi čijim iskusnim okom su nastali izuzetni motivi otoka Pašmana.
Grafičku pripremu i oblikovanje napravila je tvrtka @projectby.it.
Brošura je tiskana na engleskom i hrvastkom jeziku.
– Ova brošura nastavak je kreiranja prepoznatljivog brend identiteta TZO Pašman i ističe njegove posebnosti i ljepote. Htjeli smo da brošura dobije dodanu vrijednost, pa smo tako stvorili personaliziranu razglednicu koja će svakako biti jedan od načina na koji će posjetitelji svoje emocije i doživljaje s Pašmana moći prenijeti drugima. Na samoj razglednici nalazi se prepoznatljivi otok ljubavi Galešnjak koji je ujedno i dio TZO Pašman pa se tako uklopio kao izvrsna poveznica u kreiranju razglednice. U brošuri je stavljen naglasak na upoznavanje sa zanimljivostima poput suhozida, picigina, Pašmanskog kanala, ali i edukaciji o zaštićenim vrstama poput plemenite periske i važnosti njezinog očuvanja.
Planiramo uskoro i izradu pod brošura gastronomija, kultura i priroda i sl., a kojima će se nadopunjavati image brošura, najavljeno je iz TZO Pašman koju vodi direktorica Petra Perinović.