ZADAR – U planu Odjela za graditeljstvo je rekonstrukcije dvaju raskrižja koja prema analizi prometnih stručnjaka MUP-a spadaju među 10-tak opasnih u Zadru.
Jedno je raskrižje u Vruljici, ono Ulice J.J. Strosmajera i Ulice Ivana Mažuranića, a drugo na Voštarnici, na križanju ulica Andrije Hebranga i Stjepana Radića.
U gradskom proračunu je predviđeno inicijalnih 50 tisuća kuna za svako od tih raskrižja. Očekuje se, naime, da MUP financijski sudjeluje u rekonstrukciji ta dva raskrižja, kao što je bilo i s onim Murvičke ulice s Ulicom H. Ćustića.
– Od kada je na Murvičkoj napravljen rotor, prema podacima iz PU zadarske dogodila se samo jedna manja prometna nesreća na samom početku, kada je vozilo srušilo biciklisticu, kazao je pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap. On je ponosan na sva prometna rješenja s kružnim tokom koja je zagovarao još dok je bio zamjenik gradonačelnika kao i sada kad je resorni pročelnik.
U planu za ovu godinu je rješenje sada opasnog izlaza iz kompleksa TIZ-a na Branimirovoj obali, zajedno s nesigurnim pješačkim prijelazom kod Veslačkog doma.
– Kod projektanata u Donatu naručili smo izradu dva idejna rješenja koja ćemo razmotriti s prometnim stručnjacima iz gradske uprave i MUP-a, da bi došli do onog optimalnog i sigurnijeg za to frekventno prometno mjesto, navodi Kasap.
Kada će se „crne točke” u Gradu pretvoriti u bolja rješenja, ovisit će o MUP-a, ali Grad Zadar će, ukoliko od njih ne dobije suglasje za zajednički projekt, uvrstiti ih među svoje prioritete.
Jedno od takvih je Ulica Nikole Tesle, na dnu koje je već izgrađen rotor. Drugi se planira na vrhu Plovanije, točnije raskrižju gdje je trafostanica.
– HEP-u, odnosno Elektri sam uputio pismo za premještanje te trafostanice, što će se u dogledno vrijeme dogoditi, pa ćemo napraviti sigurnije raskrižje i planirane urbane sadržaje na tom potezu, najavio je pročelnik za graditeljstvo.