” Asfaltirat će se uglavnom vozni trak gdje je obavljana glavnina radova kao u Ugljanskoj ulici. Bilo bi idealno kad bi se asfaltom presvukao kompletan kolnik što bi bilo cjelovito rješenje za dugo vremena, ali Grad Zadar zbog uvjeta tehničkog proračuna to ne može financirati, pa ćemo mi asfaltirati samo djelomičan dio kolnika gdje su bili udarni iskopi, a ostali dijelovi će se pokrpati”, najavio je to Tomislav Matek direktor Vodovoda u kojem je predsjednik Nadzornog odbora, pročelnik za komunalne djelatnosti, Robertino Dujela.
Ugljanska ulica
Nismo sigurni je li direktor Vodovoda govorio o maloj Ugljanskoj ulici koja je zakrpana tamo gdje su investitori novogradnji spajali se na vodovodnu mrežu, ili o raskopanoj Savarskoj ulici.
Tamo su stalno pucale cijevi. Vodovod je počeo radove 24. siječnja ove godine.
Savarska ulica
Dva mjeseca poslije, pripremljen je jedan kolnički trak za asfaltiranje. Valjda će i drugi, ili će zbog tehničkog proračuna ostati izbrazdan i krpan.
Vodovod ima svog koncesionara – Ceste Zadarska županije za vraćanje kolnika u prvobitno stanje nakon radova na novim spojevima ili izmjenama puknutih starih cijevi.
U Savarskoj ulici iz Vodovoda su to toliko puta radili da su nakon postavljanja novih cijevi, stanarima koji su svako malo ostajali bez vode, dužni i uredit tu ulicu dostojno 21. stoljeća.
Ulica Franka Lisice
Znatno veća Ulica Franka Lisice kojom je odvija neusporediv promet prema Groblju, a potom izlazi iz Grada, također je nekoliko mjeseci u radnom i ograničenom izdanju. Direktor Vodovoda je početkom ožujka najavio je kako namjeravaju asfaltirati dio te ulice u kojoj su mijenjali stare betonsko-salonitne cijevi. Još se to nije dogodilo.