Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.
Između ostalih kadrova u promotivnim video spotovima koji se prikazuju na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku pojavljuje se i jedinstvena paška čipka i prekrasna narodna nošnja koje prezentira ne samo grad i otok Pag, već i Zadarsku županiju i Hrvatsku. Izvrsna je to promidžba jer Time Square u New Yorku dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.
„Suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount te aktivnosti koje će HTZ provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi i najpoznatijem svjetskom trgu u New Yorku zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva.” – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.