Bliži se 62. rođendan zadarskog mosta koji je pušten u promet 12. svibnja 1962. godine. Kako bi svoju obljetnicu dočekao u umivenom izdanju, Upravni odjel za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra naložio je radove na obnovi, uključujući pituranje metalnih rešetki ispod rukohvata.
– Radi se o redovitom faceliftingu – pjeskarenje i bojanje konstrukcije. Nije moglo prije iz već komuniciranih problema s javnom nabavom uzrokovanih “stanjem” proračuna, rekao nam je pročelnik resornog odjela, Robertino Dujela.
Nakon prvog mosta sagrađenog za talijanske vlasti 1928. godine, koji je uništen u savezničkom bombardiranju 1944. godine, te pontonskog mosta na limenim benzinskim bačvama iz 1949. godine, postojeći gradski most dovršen je sredinom 1962. godine. Bilo je predviđeno da se poput svojih prethodnika može otvoriti za prolaz brodova, ali je zbog pogreške u gradnji to napravljeno samo jedanput.
Dugačak je 152 metra, širok šest te služi kao pješački prijelaz između Poluotoka i Voštarnice. U iznimnim slučajevima – za potrebe hitnih službi ili obijesne mladeži – njime se može proći automobilom.