Čak 10 ponuditelja željelo je izraditi strategiju razvoja turizma Zadarske županije do 2030. godine, a kako je cijeli postupak povjeren javnoj nabavi pisat će ju onaj tko traži najmanje novca, a da zadovoljava kriterije natječaja, a to je ovog trgovačko društvo Alcina iz Zagreba.
Posao je procijenjen na 64.000 eura, a zadatak je bio napisati dokument koji će „služiti za oblikovanje i provedbu razvojnih turističkih politika te mora biti usklađen s nacionalnim i europskim politikama vezanim za turizam i opći gospodarski i društveni razvoj“. Dakle, nešto što će naslijediti „Say yes to everything“ i pozicionirati turizam Zadarske županije u budućnosti.
Na natječaj je pristiglo 10 ponuda, a uz Alcinu javili su se HDC, Sveučilište u Zadru, Urbanex, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, trotočka d.o.o., Euro Projekt Scriptum, Projekt jednako razvoj d.o.o, Zajednica ponuditelja Eupolis grupa d.o.o pa čak i čuveni Horwath i Horwath Consulting Zagreb. Dvije ponude nisu ispunile zadane kriterije za kvalitativni odabir, a među ostalima Alcina je ponudila izradu posla za najniži iznos od 31.576 eura bez PDV-a.
Za usporedbu, ponuda Sveučilišta u Zadru iznosila je 59.500 eura, Horwath i Horwatha 52.000 eura, a najbliža joj je bila ponuda Euopolisa od 35.000 eura.
Alcina je do sada izradila više turističkih strategija, među njima onu Grada Biograda od 2015. do 2020., Općine Tučepi, Bjelovarsko-bilogorske županije… Kada završi posao sa Zadarskom županijom, znat ćemo kakve turiste možemo očekivati do kraja desetljeća.