Nakon čestitke županu Longinu na nabavci novih sanitetskih vozila, potpredsjednik Županijske skupštine Davor Čerkuč na prošloj je sjednici način poslovanja Zavoda za hitnu medicinu Zadarske županije.
– Volio bih znati koliki je broj ugovorenih timova za predstojeću turističku sezonu, a u stvarnosti koliko je i aktivnih timova u sanitetskom prijevozu. Naime, imam informacije da na dnevnoj bazi vozači sjede u kancelariji jer nemaju vozila za prijevoz, te se dešava da od sedam prisutnih djelatnika koji trebaju voziti i raditi, aktivno ih je samo četiri. Sve to skupa dovodi do činjenice da nam se stanovništvo sve više žali na nedobivanje usluge sanitetskog prijevoza, što u konačnici znači da je i njihova usluga zakinuta, kazao je Čerkuč.
Pročelnik Upravnog odjela za zdravstvo Marko Kolega odgovorio mu je kako je sanitetski prijevoz u Zadarskoj županiji organiziran u 6 radnih jedinica na sljedećim lokacijama: Radna jedinica Zadar (11 timova), Radna jedinica Benkovac (2 tima), Radna jedinica Biograd na Moru (2 tima), Radna jedinica Obrovac (2 tima), Radna jedinica Pag (2 tima) i Radna jedinica Gračac (2 tima).
– Sanitet u prosjeku ima preko 150 izvršenih prijevoza dnevno, samo u Ispostavi Zadar. Veliki broj prijevoza odnosi se na pacijente koji idu na hemodijalizu, koji su prioritet i moraju se dovesti u točno zakazanom terminu. Otpusti s hitnog prijema odvoze se odmah po pozivu. Pacijenti imaju potrebnu adekvatnu zdravstvenu zaštitu s ciljem dizanja na još veći nivo kroz ulaganje u vozni park i obnavljanje medicinske opreme. Sanitetski prijevoz kao služba ima svoj koncept i organizaciju rada gdje se pacijenti svrstavaju u kategorije s obzirom na dijagnozu te vrstu pretrage na koju idu. Zadnjih godina bilježimo veliki porast zahtjeva za sanitetskim prijevozom čime dolazi do veće potrebe za održavanjima voznog parka, navodi županijski pročelnik za zdravstvo Marko Kolega.