Nakon prolaska Aglomeracije i obnove asfaltnog zastora, Put Dikla postao je jedna od gradskih prometnica na kojoj se najčešće događaju prometne nesreće. Uz opasno raskrižje s Ulicom Augusta Šenoe, iz kojeg se dosta nepregledno izlazi na glavnu prometnicu, najveća opasnost su brzi vozači koje „povuče“ pravac, iako zbog pješaka i blizine stabala uz prometnicu to nije sigurno.
Posljednji primjer je prometna nesreća u četvrtak, kada je vozač udario u stablo uz cestu. Pročelnik Upravnog djela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Robertino Dujela kaže da su već spremne promjene.
– Razvidno je da se izgradnjom i obnovom prometnice Put Dikla uvelike povećala brzina kretanja vozila i da dodatna upozorenja kroz prometnu signalizaciju nemaju konkretnog učinka na dio neodgovornih sudionika u prometu, koji svojom nekontroliranom vožnjom ugrožavaju sve ostale. I uz, siguran sam, učestale organizirane akcije nadzora nadležnih službi moramo se odlučiti na najmanje prihvatljivo rješenje svima onim koji poštuju Zakon, postavljanje uspornika na dvije mikro lokacije na toj dionici kao i kod Gradske knjižnice u Ulici Stjepana Radića, kaže Dujela.
Grad Zadar zbog poznate situacije s proračunom ne može ugovarati nove projekte, pa će elaborat za „ležeće policajce“ izraditi Obala i lučice, iako nije riječ o zoni naplate parkinga. Uspornici bi na ove dvije prometnice trebali biti postavljeni u vrlo kratkom roku.