Zračna luka Zadar na ponovljenom natječaju po dvostruko većoj procijeni vrijednosti radova od 12.988.369,69 eura, za 1. fazu proširenja terminala, dobila je pet ponuda.
Radi se o projektu splitskog arhitekta Ante Kuzmanića iz čijeg su tim za prvi natječaj lani dali projektantsku procjenu vrijednosti od 6,3 milijuna kuna. Natječaj je morao biti poništen, a vrijeme izgubljeno. Naime, ponude koje su dobili bile su dvostruko veće: Kamgrad je ponudio 12 982 310 eura, Texo Molior iz Cavtata bio je neznatno skuplji s ponudom od 12 983 670 eura, dok je Krekić Avangarad s punim pravom bio najskuplji.
Krekić je ponudio 14,1 milijun eura, da bi na ponovljenom natječaju dali najnižu ponudu i to nižu od procijene vrijednosti koja je udvostručena.
U odnosu na natječajnu procjenu od 12.988.369,69 eura, Krekić Avangrad je dao ponudu od 12 293 556 eura. Ta je ponuda za isti posao sada čak i niža od procjene. Nema razloga da Krekić ne dobije taj posao i da ne iskoristi blagodati javne nabave da dodatno naplati još 25 posto u odnosu na ugovorenu cijenu. A kad jednom uđeš u taj veliki posao, nema razloga da ga ne nastaviš.
Otvaranje ponuda je pokazalo kako je Strabag dao ponudu od 13 833 418 eura, a Texo Molior na 13 989 998 eura. Na natječaj se javio i splitski Tromont s ponudom od 15 496 399 eura. Svi su oni poslali ponude elektronskim putem u razmaku od pola sata. Samo je Kamgrad svoju poslao dan ranije i ona je najskuplja s iznosom od 15 899 160 eura.
Radi se o tvrtki koja gradi hotel Maraska a koja u svojim referencama ima dogradnju splitske zračne luke – impozantno arhitektonsko djelo putničkog terminala u Hrvata. Novo izdanje aerodroma u Kaštelima završeno je 2019. godine za 450 milijuna kuna vlastitog novca.
Prva faza rekonstrukcije putničkog terminala u Zemuniku trebala bi trajati 14 mjeseci. To je rekonstrukcija i dogradnja putničkog terminala (istok) – dilatacija A, 3. faza – podfaza 3.3., na
površini od 394.605 m².