U petak bi se u punom profilu u dužini od 890 metara trebala otvoriti Ulica Franje Tuđmana proširena na četiri trake.
Završeno je asfaltiranje kod TIZ-a gdje je posađeno i preostalih 20 stabala predviđenih projektom od ukupno 70 novih koji su zasađeni na tom dijelu trase uz sveučilišni kampus. Nova stabla, istina, nisu zasađena uz kolnik na nogostupu, već iza potpornog zida kojeg je projektirao D&Z.
Nakon internog pregleda prometnice u petak, izvođačima – tvrtki Lavčević dat će se primjeren rok da izvrši uočene nedostatke kao što su ulegnuća i zadržavanje vode u novom asfaltu te vraćanje u prvobitno stanje izvankolničkog područja, naveo nam je dio popisa pročelnik Ante Ćurković.
Za popravke su nadležne nadzorne službe na čelu s GIN Company koji je i projektirao proširenje dvotračne Tuđmanove za još dvije žute trake predviđene za interventni p
četiri trake.
Završeno je asfaltiranje kod TIZ-a gdje je posađeno i preostalih 20 stabala predviđenih projektom od ukupno 70 novih koji su zasađeni na tom dijelu trase uz sveučilišni kampus. Nova stabla, istina, nisu zasađena uz kolnik na nogostupu, već iza potpornog zida kojeg je projektirao D&Z.
Nakon internog pregleda prometnice u petak, izvođačima – tvrtki Lavčević dat će se primjeren rok da izvrši uočene nedostatke kao što su ulegnuća i zadržavanje vode u novom asfaltu te vraćanje u prvobitno stanje izvankolničkog područja, naveo nam je dio popisa pročelnik Ante Ćurković.
Za popravke su nadležne nadzorne službe na čelu s GIN Company koji je i projektirao proširenje dvotračne Tuđmanove za još dvije žute trake predviđene za interventni promet.
Ćurković nam je uz pomoć dipl. inženjer Marka Meštrovića iz Odjela za graditeljstvo pojasnio novu signalizaciju za bicikliste te za slijepe i slabovidne osobe.
Novina na tom dijelu Tuđmanove, prema standardima EU projekta pametnog prometa, je crveno označena biciklistička staza. To je samo unutar raskrižja, dok je nadalje na nogostupu staza za bicikliste obilježena bijelom bojom, doznajemo od pročelnika čiji je Odjel za EU fondove bio nositelj projekta.
Nakon što je u promet pušten dio Tuđmanove od raskrižja s Putem Stanova, na raskrižjima se naknadno kopalo kako bi se ugradile ploče za slijepce. To je čupasta betonska ploča kako bi slijepe osobe sa svojim štapom znali da su došli do raskrižja na kojem moraju stati. Za njih će još biti postavljene i plastične uzdužne oznake, informirao je Meštrović.