Od 9. do 11. lipnja Zadar će biti domaćin Sunset Sports Media Festivala, događaja koji će na jednom mjestu okupiti vrhunske profesionalce iz svijeta sporta i medija, ali i poznate i uspješne sportaše koji će govoriti o svojim iskustvima iz karijere i nakon nje.
Domaćim pratiteljima sportskih zbivanja vjerojatno će najpoznatije ime biti ono legendarnog vratara Danske i Manchester Uniteda Petera Schmeichela, ali bit će tu i trostruki MVP Super Bowla Julian Edelman, također poznati američki nogometaš Ray Lewis, organizator nekih od najvećih mečeva u povijesti boksa Stephen Espinoza, predstavnici Serije A, najavio je na današnjoj konferenciji za medije Boris Kovaček iz Pepermint agencije. Iza ovog tima je 20 godina iskustva i organizacija oko 2.000 evenata, a jedan od njih je i Weekend Media Festival u Rovinju.
– Naš cilj je privući profesionalce iz medijske industrije, koji će predstaviti najnovija dostignuća iz svog područja. Moramo znati da je produkcija zakoračila u novo doba – prije nekoliko mjeseci igrač na baseball utakmici imao je mikrofon i slušalicu te je izravno tijekom susreta komunicirao s voditeljem. Taj pristup informacijama u realnom vremenu je danas izuzetno bitan. Taj pristup informacijama je izuzetno bitan, jer je sport jedini medij koji se gleda isključivo uživo i zbog kojega bude neprospavanih noći, što nije slučaj s filmovima i tv-serijama, rekao je Kovaček.
Rekao je i kako je do ideje za realizaciju došlo tijekom susreta direktora TZ Zadar Marija Paleke i poznatog televizijskog producenta Petea Radovicha na Weekend Media Festivalu. Radovich je tamo predstavio CBS-ov film o Champions League, u kojemu je prikazano nekoliko svjetskih radova, a najduže Zadar. Kako je Radovich bio u društvu sa zadarskim epidemiologom Alanom Medićem (bio je prisutan na današnjoj konferenciji), brzo je uspostavljen čvršći kontakt te je pao dogovor da se u Zadru napravi jedan veliki projekt.
– Spoj sporta i turizma je nešto na čemu se temelji ideja o ovom festivalu. On će biti još veći okidač za razvoj turizma i jačanje svijesti o tome kolika je važnost promocije jedne destinacije u dobrim turističkim rezultatima. Želimo potaknuti razvoj turističke ponude, širenje posebice hotelskih kapaciteta visoke kategorije koji nam nedostaju te da festival i ovaj oblik promocije zažive u budućnosti, rekao je Paleka.
Neke od tema o kojima će se raspravljati je fenomen “borbe” između američkog i europskog nogometa za globalnu dominaciju, organizacije velikih priredbi, sportsko klađenje, izazovi digitalnog i tradicionalnog, žene u sportu… Slavni Zadranin s američkom adresom Pete Radovich, dobitnik više od 40 nagrada Emmy, izvršni producent u NFL-u, koordinator producent UEFA-ine Lige prvaka, potpredsjednik produkcije i kreativni direktor medijske kuće CBS Sports, osim kao sudionik imat će ulogu ambasadora i savjetnika manifestacije.
Podršku događanju svojom su nazočnošću dali hrvatski košarkaš Damjan Rudež, nekada poznati vaterpolist a danas posebni savjetnik ministrice za sport i turizam Josip Pavić te direktorica Sektora za promociju i oglašavanje u HTZ Martina Srnec, koja je poželjela da Zadar postane tradicionalni domaćin jednog velikog događaja kao što je Split Ultre ili Rovinj Weekend Media Festivala.
– Hrvatska je u svijetu najprepoznatljivija po turizmu i obali, a onda po sportskim uspjesima. HTZ godinama koristi tu sinergiju i prepoznatljivost u promociji turističke destinacije. Sigurna sam da će festival ostvariti očekivanja i donijeti veću prepoznatljivost Hrvatske i Zadra na globalnoj razini, rekla je Srnec.
Gradonačelnik Branko Dukić ovaj događaj vidi kao veliku priliku da grad postane lider sportskog turizma. Posebno iznenađenje bilo je obraćanje videoporukom Petera Schmeichela, koji je iskazao svoju radost što će imati priliku doći u Zadar.