Uključivanjem Turističke zajednice grada Zadra u projekt IQM Destination utvrđena je visoka razina zadovoljstva u različitim segmentima zadarskog turizma analizom zadovoljstva 71.000 gostiju na temelju online recenzija, izvijestili su iz TZ Zadar.
Najvišu ocjenu, 94 od 100, dobile su gradske atrakcije, a iznad prosjeka su i kampovi (89,5), turističke agencije (89), marine (88,7). U ukupnoj ocjeni 87/100 u prosjeku su privatni smještaj (86,5) i plaže (86,44), na temelju 1.822 mišljenja gostiju.
Relativno lošiji rezultat dobila su 22 ocjenjivana hotela (85/100), što se možda i promijeni nakon otvaranja Hyatt Regency, isti broj imaju ugostiteljski objekti (restorani, kafići na temelju 29.722 recenzije, javna infrastruktura ima ocjenu 84, što se neće promijeniti nabolje ni ove godine, a na začelju su 23 hostela s prosječno i dalje dobrom ocjenom 83,8.
Podaci su prikupljeni s preko 150 online platformi, uključujući Google Maps, Booking.com, Expedia i TripAdvisor. Gosti posebno ističu gostoljubivost, ugodnu atmosferu i jedinstvenu “vibru grada” koja ih oduševljava, čineći Zadar privlačnom destinacijom.
– U projektu sudjeluje više od 300 dionika u turizmu Zadra, čiji rad izravno doprinosi pozitivnom dojmu gostiju. Korištenjem koncepta IQM Destination i sustava TrustYou, svi uključeni dionici primaju izvještaje tjedno/mjesečno, jer su podaci iz recenzija objedinjeni kako bi svaki dionik primio vlastito izvješće kvalitete temeljeno na povratnim informacijama gostiju.
Ovaj pristup omogućava provođenje ciljano prilagođenih mjera za unaprjeđenje usluge, s posebnim naglaskom na postizanje ujednačene kvalitete u svim segmentima turizma te održavanje zadovoljstva gostiju iznad prosjeka destinacije, poručuju iz TZ grada Zadra.