Čak pet brodara nadmeće se za obavljanje linijskog obalnog pomorskog prijevoza na državnoj brzobrodskoj liniji Pula – (Unije – Susak) – Mali Lošinj – (Ilovik – Silba) – Zadar i obratno.
Velika je jagma za održavanje te linije za koju je Agencija za obalni i linijski pomorski promet, lani morala raskinuti ugovor s brodarom usred sezone. Na natječaj objavljen prije više od mjesec dana jučer su otvorene ponude, među kojim su dvije iz Zadra. Ali tko može konkurirati Jadroliniji, brodarskoj kompaniji na državnim jaslama koja je na procijenjenu vrijednost od 54.8 milijuna kuna, ponudili nevjerojatnih 65 milijuna kuna.
S druge strane zadarska kompanija G&V line Iadera dala je 21,5 milijuna kuna, što je sasvim sigurno jasna poruka vlasnika Dražena Montane. On je i bio na otvaranju ponuda u sjedištu Agencije u Splitu. Drugu ponudu iz Zadra dala je TP line, nova brodarska kompanija koju je pokrenula Tankerska plovidba, sada već s pet brodova i šestim u dolasku u svojoj floti.
Njihova ponuda druga po visini iza ekstremnog iznosa Jadrolinije. U TP Line su izračunali da bi u odnosu na procijenjenih 54 784 097.76 taj posao od šest godina vrijedio 54 370 097.76 kuna.
Još dvije ponude stigle su iz Krilo Jasenica tradicionalnog sjedišta malih brodara. Jednu je na iznos od 53. 4 milijuna kuna dao Kapetan Luka koji je lani “uskočio” u liniju, a drugu Krilo Shipping Company na ravnih 54 milijuna kuna. Obje su niže od procijenjene vrijednosti cjelogodišnje linije koju je nekoliko godinama sufinancirala lokalna zajednica dok je Država nije preuzela na račun svoje financijske potpore preko nadležne agencije.