Na jučerašnjoj sjednici Turističkog vijeća TZ Zadarske županije donesena je odluka o dodjeli potpora u 2022. godini. Budžet za potpore događanjima povećan je za 50 posto u odnosu na prošlu godinu, 100% je veći za agencije, tzv. destinacijske menadžment kompanije, uz poseban budžet potpora za razvoj proizvoda posebnih interesa.
Sukladno Javnom pozivu za događanja ukupno je 55 subjekata ostvarilo pravo na potporu, a vrijednost ostvarenih potpora iznosi 749.000 kuna. Najveće iznose, po 30.000 kuna, dobili su Borik za Granfondo Falkensteiner, Punta Skala za Zadarhalf Triathlon i Ilirija za Biograd Boat Show . Po 25.000 kuna ide za pomoć u organizaciji Zadar Street Food Festivala, Zadar Night Run, Zadar Wine Festivala, Festivala soli itd.
Ovog proljeća i ljeta opet ćemo doživjeti Tunuaru, Saljske užance, Dane vitezova vranskih, Tuna sushi & wine festival, Noć privlačkih ribara i sabunjara, Okuse novigradske dagnje, sajam Luka i igara, Vaicanto, Zadar organ festival, Festival pijeska… Od novosti tu je humanitarni projekt Marina Čilića „Gem set Hrvatska”, na kojemu su lani u Petrinji uz Čilića nastupili Luka Modrić i Mateo Kovačić. Ove godine održat će se u hotelskom naselju Borik 16. i 17. srpnja.
Šest destinacijskih menadžment kompanija ostvarilo je pravo na potporu u sveukupnom iznosu od 120.000 kuna. U ovoj kategoriji su najviše dobili Sunturist za projekt „Adventure, Culture and Hike along Zadar County” i Bora tours za Zadar eno-gastro experiences. Odlukom je raspodijeljen i iznos od 400.000 kuna za potpore razvojnim programima/projektima neposredno povezanih s turističkim proizvodima, s najvećim iznosom od 40.000 kuna za projekt Parka prirode Vransko jezero „Birding by bike”.
Turističko vijeće također je donijelo odluku o pokretanju online kampanja za koje je Programom rada u 2022. godini predviđeno 25% više sredstava, a kampanje će započeti već u veljači i to na 13 tržišta, što naših emitivnih, što avio tržišta.
– Kampanje će trajati sve do posezone čime je TZ Zadarske županije osigurala nikada jaču komunikaciju i promidžbu, što je osobito važno u ovoj godini kada očekujemo snažne nastupe konkurentskih destinacija. U cilju maksimalnog produljenja i stalne medijske prisutnosti na odabranim tržištima online kampanja za 2022. godinu provodit će se u tri vala kako bi pratila korisnike kroz cijeli proces rezervacije i boravka na destinaciji, ističe se u priopćenju Turističke zajednice.