se gradi trgovački centar Lidla, a na drugoj se ugrađuje novi elektrovodovi. Prema najavi, ti radovi potrajat će do 23. prosinca.
Bilo kako bilo na Murvičkoj se i dalje kopa, zastoji su u prometu, a kolnik se raspada. Na njemu su i dalje vidljivi tragovi ratnih ožiljaka od bombardiranja po Zadru.
Kiše su otvorile nove rupe i pukotine kojima ta ulica obiluje. Blato s gradilišta Lidla na kotačima velikih kamiona i šlepera pretvorilo je „izraubani” kolnik u gotovo zemljanu površinu koju ni obilne kiše nisu oprale.
Put Murvice kao što smo već pisali, ima nogostupe koji se na nekim mjestima raspadaju. Bolje rečeno nema ih na dijelovima uz prometnicu, dok su oni nikad uređeni pretvoreni u parkiralište.
Jedini nogostup uz zgradu, koja se radi kolektivne memorije naziva Mljekara, ima pristojno širok i prohodan pločnik koji je prokopan. Onaj uz stambeno-poslovni kompleks “Tvornice kruha” pretvoren je u zelenu površinu. U nastavku ga na toj strani nema sve do novog gradilišta.
Hoće li i kako Grad Zadar urediti nogostup kada Lidl otvori trgovački centar s parkiralištem na kojem teško da će prema njihovom već viđenom modelu biti ijedno stablo hlada? Pitanje je i mogu li komunalne službe zasaditi po koje stablo u očekivanom uređenju nogostupa ili neće to smjeti kako ne bi zaklonili vidik na novi centar, pitanje je za iduću godinu.
Još veće je pitanje kad će gradske vlasti u planu održavanja prometnica uvrstiti Murvičku ulicu za koju je pročelnik Robertino Dujela rekao da će mu biti izazov i da je na redu nakon obnove ulice koja vodi za Stanove.
Svojedobno smo nadležne u Gradu pitali hoće li novac, koji će dobiti od komunalnog doprinosa, usmjeriti za uređenje Murvičke. Odgovora nije bilo. Očito
se gradi trgovački centar Lidla, a na drugoj se ugrađuje novi elektrovodovi. Prema najavi, ti radovi potrajat će do 23. prosinca.
Bilo kako bilo na Murvičkoj se i dalje kopa, zastoji su u prometu, a kolnik se raspada. Na njemu su i dalje vidljivi tragovi ratnih ožiljaka od bombardiranja po Zadru.
Kiše su otvorile nove rupe i pukotine kojima ta ulica obiluje. Blato s gradilišta Lidla na kotačima velikih kamiona i šlepera pretvorilo je „izraubani” kolnik u gotovo zemljanu površinu koju ni obilne kiše nisu oprale.
Put Murvice kao što smo već pisali, ima nogostupe koji se na nekim mjestima raspadaju. Bolje rečeno nema ih na dijelovima uz prometnicu, dok su oni nikad uređeni pretvoreni u parkiralište.
Jedini nogostup uz zgradu, koja se radi kolektivne memorije naziva Mljekara, ima pristojno širok i prohodan pločnik koji je prokopan. Onaj uz stambeno-poslovni kompleks “Tvornice kruha” pretvoren je u zelenu površinu. U nastavku ga na toj strani nema sve do novog gradilišta.
Hoće li i kako Grad Zadar urediti nogostup kada Lidl otvori trgovački centar s parkiralištem na kojem teško da će prema njihovom već viđenom modelu biti ijedno stablo hlada? Pitanje je i mogu li komunalne službe zasaditi po koje stablo u očekivanom uređenju nogostupa ili neće to smjeti kako ne bi zaklonili vidik na novi centar, pitanje je za iduću godinu.
Još veće je pitanje kad će gradske vlasti u planu održavanja prometnica uvrstiti Murvičku ulicu za koju je pročelnik Robertino Dujela rekao da će mu biti izazov i da je na redu nakon obnove ulice koja vodi za Stanove.
Svojedobno smo nadležne u Gradu pitali hoće li novac, koji će dobiti od komunalnog doprinosa, usmjeriti za uređenje Murvičke. Odgovora nije bilo. Očito
se gradi trgovački centar Lidla, a na drugoj se ugrađuje novi elektrovodovi. Prema najavi, ti radovi potrajat će do 23. prosinca.
Bilo kako bilo na Murvičkoj se i dalje kopa, zastoji su u prometu, a kolnik se raspada. Na njemu su i dalje vidljivi tragovi ratnih ožiljaka od bombardiranja po Zadru.
Kiše su otvorile nove rupe i pukotine kojima ta ulica obiluje. Blato s gradilišta Lidla na kotačima velikih kamiona i šlepera pretvorilo je „izraubani” kolnik u gotovo zemljanu površinu koju ni obilne kiše nisu oprale.
Put Murvice kao što smo već pisali, ima nogostupe koji se na nekim mjestima raspadaju. Bolje rečeno nema ih na dijelovima uz prometnicu, dok su oni nikad uređeni pretvoreni u parkiralište.
Jedini nogostup uz zgradu, koja se radi kolektivne memorije naziva Mljekara, ima pristojno širok i prohodan pločnik koji je prokopan. Onaj uz stambeno-poslovni kompleks “Tvornice kruha” pretvoren je u zelenu površinu. U nastavku ga na toj strani nema sve do novog gradilišta.
Hoće li i kako Grad Zadar urediti nogostup kada Lidl otvori trgovački centar s parkiralištem na kojem teško da će prema njihovom već viđenom modelu biti ijedno stablo hlada? Pitanje je i mogu li komunalne službe zasaditi po koje stablo u očekivanom uređenju nogostupa ili neće to smjeti kako ne bi zaklonili vidik na novi centar, pitanje je za iduću godinu.
Još veće je pitanje kad će gradske vlasti u planu održavanja prometnica uvrstiti Murvičku ulicu za koju je pročelnik Robertino Dujela rekao da će mu biti izazov i da je na redu nakon obnove ulice koja vodi za Stanove.
Svojedobno smo nadležne u Gradu pitali hoće li novac, koji će dobiti od komunalnog doprinosa, usmjeriti za uređenje Murvičke. Odgovora nije bilo. Očito je da će se čekati dok investitor izgradi tamo i 175 stanova koji su predviđeni urbanističkim planom.