Grad Zadar objavio je najam za zakup 55 četvornih metara namijenjenih za ugostiteljstvo, po početnoj cijeni od 11 eura. Radi se o prizemnici u kojoj je bila agencija Jadrolinije za prodaju karata.
Iz Odjela za gospodarenje gradskom imovinom pokušali su u svibnju dati u zakup taj prostor ali pod nemogućim uvjetima: potencijalni zakupac trebao je preuzeti obavezu i idejni projekt za ta dva tehnička rješenja – uređenje čekaonice i javnog zahoda, a koje će sam i financirati. Jadrolinija je, prema tadašnjim informacijama iz Odjela za gospodarenje gradskom imovinom, ostala u najmu 20 od ukupno 55 kvadrata prostora.
Tamo se odavno ne prodaju karte za brzobrodske linije, ali je ostala reklama Jadrolinije.
S bočne strane sporne zgrade, Grad godinama iznajamljuje prostor i javnu površinu za kafić.
Grad Zadar, kao vlasnik tog prostora u kojem imaju problema s kanalizacijskim odvodom, trebala bi ga srušiti a ne iznajmljivati, naročito nakon što više nema javnog interesa. Ta prizemna građevina jedina je preostala na Liburnskoj obali koja se nalazi izvan zidina koji su u međuvremenu dobili zaštitu i u upisana su na listu UNESCO-a.
Njezinim uklanjanjem otvorio bi se pogled na jedine preostale povijesne skale kojima se s vanjske strane penje na Muraj. U vrijeme gradonačelnika Božidara Kalmete srušen je autobusni kolodvor, Zvonimir Vrančić uklonio je zgradu Zaraušek, a Branko Dukić bi trebao maknuti ovu zgradu za otvorenu vizuru bedema.
Ako se to propiše Planom upravljanja povijesnom jezgrom, kojeg po izboru pročelnice Odjela za kulturu Dine Bušić, rade Splićani. Iako je to obaveza prema UNESCO-u s kojom Grad Zadar „debelo kasni”, u gradskoj upravi stvorena je mantra kako će taj dokument riješiti sve probleme održavanja, reda i održivosti gradskog središta u povijesnim okvirima.