Posljednjih mjesec dana raste hrpa željeza na području teretne luke u Gaženici. Nova je to vizura Gaženice koja se u onom dijelu nekadašnje industrijske zone odavno pretvorena u staro željezo (Sojara, Kemoplast, Tankerkomerc, Adria…
To i ne vide putnici koji s kruzerom uplovljavaju u Gaženicu, a koji su nasreću rijetki da bi u posljednjih godinu dana uživali u otpadu željeza.
Pitanje smo postavili na adresu Luke, ali odgovora nismo dobili. Isto pitanje je postavio i Robret Škifić ravnatelj Lučke uprave Zadar od koje je Luka dobila prioritetnu koncesiju. A LUZ ima pravo znati što se nalazi na koncesionarom području.
Ravnatelj LUZ-a proslijedio nam je njihov odgovor.
Predmetna hrpa željeza predstavlja sekundarnu sirovinu, odnosno teret predviđen izvozu u treće zemlje u kojima se isti reciklira za daljnju upotrebu, šturi je odgovor iz uprava Luke. Mi smo i jučer uzalud pokušavali doći do podrobnije informacije iz uprave Luke, ali do direktora i komercijalnog direktora nije se moglo.
Prije toga smo ih pitali o razlogu zatvaranja ceste kod terminala CRODUX-a?
Uz ispravak da se ne radi o Gaženičkoj cesti, iz Luke su izvijestili ravnatelja Škifića
kako je zatvorena prometnica unutar koncesijskog područja. Ona ne predstavlja javnu prometnicu već prometnicu predviđenu za korisnike koncesijskog područja teretne luke Gaženica. Predmetna prometnica je zatvorena zbog izvođenja radova na projektu nove fekalne i oborinske odvodnje, a sve u svrhu sigurnosti sudionika do završetka izvođenja radova, informacija je iz Luke.
Hoće li ostati trajno zatvorena, nema odgovora. To će znati stanovnici Bibinja koji uglavnom koriste tu cestu do Grada.