Nakon tri godine tvorničkog jamstva sad više nema nikakvog razloga da ne nastavite u istom ritmu u sklopu novog Toyota Relax programa.
Dovoljno je da svoju Toyotu nastavite redovito servisirati u ovlaštenoj mreži, a Toyota će se pobrinuti da nemate brige oko mehaničkih, elektroničkih ili električnih kvarova komponenti vašeg vozila koji se mogu pripisati pogreškama u procesu proizvodnje ili ugradnje.
Besplatan popravak uključuje troškove rada, originalne rezervne dijelove i komponente te elemente i materijale koji se koriste u službenoj Toyotinoj prodajno-servisnoj mreži. Naravno, potrošne komponente kao što su gume, kočnice i slično te primjerice vibracije nastale zbog nepodešenog špura odnosno oštećenja nastala vanjskim djelovanjem ili nemarom nisu uključeni u Toyota Relax program*. Dobra je vijest da se program veže uz određeno vozilo i broj šasije, tako se i prenosi na novog vlasnika što je izvrstan zalog dobre prodaje, ali i sigurne kupnje.
Kako se mogu uključiti?
Vaša Toyota mora biti mlađa od 10 godina i imati manje od 160.000 km, dok je istovremeno tvorničko jamstvo isteklo ili je do isteka ostalo manje od 1 godine ili manje od 15.000 km. Naravno, vozilo mora biti tehnički ispravno odnosno dijagnostički kod pogreške ne smije biti izbrisan u posljednjih 30 dana ili 1500 km. U tom je slučaju automobil dovoljno odvesti na redovito održavanje nakon čega se pokreće Toyota Relax program koji traje jedan servisni interval, obično 12 mjeseci ili 15.000 km (što prije nastupi). Pojednostavljeno, dok god nastavite voditi vašu Toyotu na redovne servise, vaše brige nestaju.
Vjera u vlastiti proizvod
Toyota za sva vozila nudi tri godine tvorničkog jamstva (ili 100.000 km što prije nastupi) koje obuhvaća sve najvažnije sklopove na vozilu uz uvjet redovnog održavanja prema servisnom intervalu.
Što ako?
Ulijem krivo gorivo, zaključam ključeve u autu, pukne mi guma u nedjelju navečer… Bez brige, tu je Toyota Eurocare, besplatna pomoć na cesti 0 do 24 sata za sva nova vozila tijekom jamstva proizvođača (3 godine ili 100.000 km) koja se aktivira pozivom na besplatni broj 0800 22 22 22. Dostupna je u Hrvatskoj ili inozemstvu. Štoviše, u čak 40 europskih zemalja.
Ekologija na duge staze
Nova Toyotina hibridna vozila imaju tvorničko jamstvo od tri godina ili 100.00 km (što prije nastupi) na hibridne komponente. Nakon toga, besplatnom provjerom stanja hibridnog sustava uz redoviti servis produžite jamstvo na hibridnu bateriju za 1 godinu ili 15.000 km (što prije nastupi) i tako do 10 godina starosti vozila.
MyT mobilna aplikacija
Prva stvar koju je potrebno napraviti nakon kupnje nove Toyote jest instalirati novu Toyotinu mobilnu aplikaciju MyT na vaš pametni uređaj. Na taj način ne samo da štedite vrijeme i novac već kroz komunikaciju sa svojim novim ljubimcem lakše planirate putovanja ili servise, uvijek znate njegovu lokaciju, optimizirate svoju vožnju pa čak i primate analitiku načina vožnje drugih korisnika. Tajna veza Vas i Toyote čak Vas čuva i od eventualnih krađa uz buduću nadogradnju funkcijom Vehicle Movement Alert koja informira vlasnika o svakom neovlaštenom pokretanju vozila. Aplikacija je dostupna za Android i iOS platforme.
E-naručivanje na servis
Odlazak u servis Vam je gubitak vremena ili Vas jednostavno mrze telefonski pozivi? Nema problema, Toyota već neko vrijeme nudi iznimno jednostavno on-line naručivanje na servis. Termin dolaska u servis moguće je rezervirati 24 sata dnevno, sedam dana tjedno, a nakon završenog postupka dobit ćete potvrdu rezervacije termina. Sve što trebate je otići na stranicu www.toyota.hr/online-service-booking, odabrati uslugu, željeni servis, termin koji vam odgovara i potvrditi rezervaciju. On line dogovaranje servisa dio je aplikacije MyT, ali ju je moguće koristiti i izravnim odlaskom na spomenutu stranicu. Naravno, za svaki slučaj Toyota će poslati podsjetnik 24 sata prije odabranog termina.
Sjaj koji ne tamni
Sva nova vozila pokrivena su jamstvom za slučaj prohrđavanja iznutra prema van za razdoblje od 12 godina bez obzira na prijeđene kilometre, ali i trogodišnjim jamstvom na boju, također bez ograničenja prijeđenih kilometara.
Bez skrivenih troškova
Kada su u pitanju servis i održavanje Toyota iznimno puno polaže na transparentnost i čist račun. Zbog toga su u svim ovlaštenim servisima jasno istaknute tablice s troškovima održavanja. Na taj način stranke unaprijed znaju koliko će iznositi trošak popravka ili cijena redovitog servisa čime se mogućnost neugodnog iznenađenja stvorenim troškom reducira na najmanju moguću mjeru. Kako bi se osiguralo maksimalno zadovoljstvo stranaka, koriste se isključivo originalni dijelovi i oprema najviše kvalitete.