Direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić prošlog tjedna je na Bilom brigu izjavio kako se čekaju izmjene i dopune građevinske dozvole da bi se s nedovršenog nogostupa izmjestila trafostanica u vlasništvu HEP-a. Naravno, radi se o Ulici Nikole Šubića Zrinskog za kojeg HC nemaju i tko zna kad će dobiti uporabnu dozvolu.
Naime, zahtjev Gradu Zadru za izdavanje građevinske dozvole, prema informacijama iz Hrvatskih cesta, podnesen je u rujnu prošle godine. To bi značilo da nadležna služba u gradskoj upravi blokira taj postupak jer je prošlo već osam mjeseci, a oni nisu u stanju izdati taj papir za koji je prije toga mjesecima rađena projektna dokumentacija. Tim više, jer su u postupku građevinska i lokacijska dozvola HEP-u za energetsku infrastrukturu koja ima oznaku prioriteta.
Projekt izmještanja trafostanice, što je prema informacijama iz HC-a, iz ožujka 2020. godine, posao od mjesec dana. Ali Grad Zadar nikako da izda novu građevinsku ili izmjene i dopune građevinske iz 2017. godine. Iz Hrvatskih cesta su informacije o tome kontradiktorne. Jedina logična je ona koju nam je dao direktor zadarske podružnice HC-a Ante Valentić: Zašto izmještanje trafostanice nije bilo predviđeno u osnovnom projektu proširenja te ulice na četiri trake s nogostupima koji su suprotnim propisima ovog i prethodnog Prostornog plana.
Zbog toga, Hrvatske ceste od nadležnih službi Grada Zadra ne bi trebale dobiti uporabnu dozvolu. Ali kako im je Grad Zadar izdao građevinsku dozvolu, koja nije u skladu s Planom, onda je sve rješivo. Gradonačelnik Branko Dukić zahvalio je direktoru HC-a na izmještanju stupova javne rasvjete s uskih nogostupa za koje se Škorić ispričao sa zakašnjenjem.
Grad Zadar i Hrvatske ceste imaju odličnu suradnju, ustvrdio je resorni pročelnik Darko Kasap. Niti direktor Hrvatskih cesta nije imao primjedbu. Naprotiv, s domaćinima iz gradske vlasti Zadra je bio na “ti”, kada je prošlog tjedna potegao iz Zagreba da bi promovirao najnoviji oblik te suradnje na financiranju sanacije opasnog spoja na zadarsku zaobilaznicu.
Suradnja je započela u vrijeme gradonačelnika Živka Kolege kada je Grad Zadar bio investitor uređenja Zrinsko Frankopanske ulice (2006. godina) koja je u vlasništvu Hrvatskih cesta.