Čistoća Zadar, koja još nije razvila komunikaciju preko društevnih mreža, pohvalila se na svojim stranicama s Facebook objavom jednog korisnika koji ih je nahvalio na sva usta. Za Čistoću je novost, nešto što bi trebala biti osnov komunikacije te uslužne djelatnosti.
“Poštovani, ovu sam objavu imao neki dan na svom Facebook profilu. Zašto da se lijepe stvari ne objave javno? Ako imate “Knjigu žalbe”, slobodno ovo možete upisati u nju. Hvala vam još jednom i želim vam puno uspjeha u radu. Pozdrav, Mirko Čikić
Ljudi moji, ovo je nevjerojatno!
U ponedjeljak smo išli u Čistoću Zadar zamijeniti veliku kantu za smeće za manju jer nas je samo dvoje, a sve živo odvajamo i kompostiramo. Za 10-15 minuta, koliko smo proveli u Čistoći, kontaktirali smo 5 osoba. Ne možeš reći tko je bio ljubazniji od koga. Od portira u kućici, preko djelatnika na papirima u sobi 1, preko cure u kontejneru, osobe koja je mijenjala i čipirala kante do osobe koja nam je donijela komposter (dobiva se besplatno ako sam kompostiraš otpad), niti minut nakon što je pozvan na mobitel.
I tu nije kraj. Dolazimo doma i susjeda Goga mi kaže: “Zvala sam Čistoću zbog promjene korisnika usluge i ostala sam šokirana”. “Što je bilo?” “Ženska na telefonu je bila toliko ljubazna i sve mi je pažljivo i detaljno objasnila da nisam mogla vjerovati”.
Eto, mi se čudimo ovakvim primjerima, umjesto da oni budu normalan obrazac ponašanja, a oni drugi da budu izuzeci. Ipak su oni tu zbog nas – i banke, i pošte, i Fine, i Elektre, i Vodovodi, i katastri, i sudovi i državne institucije, a ne postoje zbog sebe. Čestitam ekipi Čistoće (takvi su i dečki koji dvaput tjedno odvoze smeće) na primjerenom ponašanju i ophođenju s korisnicima njihovih usluga. Znam da u svom radu imaju i konfliktnih situacija, ali uz lijepu riječ se sve lakše riješi. Hvala vam od srca i samo tako nastavite!, navode iz Čistoće lijepe riječi svojih korisnika.