Pag Outdoor projekt i u ovim, za turizam posebno teškim vremenima, ne samo da doživljava nove kvalitativne iskorake nego ponudu čitavog otoka Paga koji povezuje čak dvije županije, Ličko-senjsku i Zadarsku i pet otočnih turističkih zajednica, diže na znatno višu razinu.
Outdoor otoka Paga naime povezuje četiri standardne aktivnosti (bike, trail, climbing, kayaking), ali s obzirom da ih pozicionira u apsolutno unikatno okruženje paške prirode oni postaju jedan od razvojnih momenata na kojima će se turizam ovog otoka zanimljivog oblika razvijati u nekoliko smjerova. Vremenski će kalendarsku sezonu produžiti na najmanje osam mjeseci baš kao što će istodobno dati dodatne sadržajne impulse razvoju niza djelatnosti na otoku, posebno onim povezanim s hotelijerstvom, gastronomijom i specifičnom poljoprivredom.
Uspjeh projekta Pag Outdoor rezultat je zajedničkog udruživanja otočnih turističkih zajednica TZG Novalje, TZG Paga, TZO Kolan, TZO Povljana i TZ Stara Novalja na razvoju projekta, a uslijedila je i potpora Ministarstva turizma i sporta koje je osiguralo 150.000,00 kuna za provođenje projekta. Sredstva su dakako bila dobro došao “vjetar u leđa” za obogaćenje proljetnih aktivnosti te uvođenje Bike standarda prije početka sezone.
Odobrena sredstva omogućila su i grafičko oblikovanje logotipa za svaki pojedini segment outdoora što je bilo nužno za nastavak promocije i brendiranje Pag outdoor projekta. Uz specifične boje koje će se povezivati s aktivnostima, zajedničko je i snažno naglašavanje zajedništva otoka unutar projekta. Pag se na taj način priključuje najboljim hrvatskim sredinama u kojima outdoor daje itekako dobre rezultate. Uz Istru koja ima jako značajnu ulogu, odlične outdoor programe imaju gotovo svi kvarnerski otoci – prije svih Krk, ali i Cres, Rab ili Brač u Dalmaciji.
– Vizualnim identitetom projekta Pag outdoor pokazale su se sve posebnosti otoka s naglaskom na raritenosti Paga te poštujući standarde Regionalnih turističkih zajednica – Zadarske i Ličko senjske. S obzirom da je ovo jedini otok koji se nalazi u dvije županije, naglasak je bio na posebnostima i identitetu obje županije, ali i kroz sve njegove boje pokazati koliko je Pag koloritan i osebujan otok. Ono što je znalo predstavljati u pojedinim situacijama prepreku pretvoreno je u komparativnu prednost na grafički zanimljiv i privlačan način. Naglašavam kako je za uspjeh projekta Pag outdoor ključno bilo udruživanje svih otočnih turističkih zajednica i stvaranje jedinstvene destinacije cijelog otoka Paga na što smo svi jako ponosni, istaknula je Marina Šćiran Rizner, koordinatorica projekta i direktorica Turističke zajednice Grada Novalje te dodala kako se projekt realizirao uz napore svih dionika, ali i savjete i pomoć brojnih vanjskih partnera pri čemu je posebno istaknut vrhunski outdoor profesionalac Martin Čotar.
Prije pet godina usvojili smo zajednički vizual destinacije otoka Paga, sinergijski predstavljamo našu turističku ponudu na sajmovima, a sada smo velikim koracima zakoračili u outoodor budućnost otoka povezujući Pag, bike i trail stazama, penjalištima i kajacima na moru, naglasila je Šćiran Rizner.
– Protekle godine provedene su planirane aktivnosti projekta poput analize postojećih staza otoka Paga, definirane su smjernice razvoja bike i trail staza te izrađen vizualni identitet Pag Outdoor, a trenutno smo u završnoj fazi izrade Bike i Trails standarda označavanja. Iako je jasno kako će se ulazak u aktualnu, još jednu turbulentnu turističku sezonu dogoditi upravo putem outdoora, da bi ovaj projekt potpuno zaživio i dao maksimalne rezultate koji su neosporivi, trebat će vjerojatno još tri godine. Tada će Pag Outdoor zasigurno biti jedna od najuzbudljivijih hrvatskih outdoor platformi koja će otoku Pagu dati još jedan značajni sadržajni „forte”. Mjesečev otok će kroz ovaj projekt postati i jedna od najpoželjnijih hrvatskih destinacija za sve veći broj poklonika outdoora koji u slučaju Paga može imati sve razine uzbuđenja – od obiteljskih druženja s prirodom do vrlo zahtjevnih adrenalinskih nadmetanja.