S dolaskom 2021. godine Zadar su preplavile roze reklame “domaćeg” teleoperatera u njemačkom vlasništvu. Zapravo, nisu reklame, već su se Nijemci dosjetili kako bez naknade reklamirati svoj brend. Budući da održavaju telekomunijacijsku infrastukture, svoje ormare, razvodne kutije ili kako se već zovu ti limeni objekti – prebojali su u svoju zaštićenu “magentu”. Donedavno sive kutije, koje mnogi nisu primjećivali u prostoru, počele su biti “šaka u oko” u mnogim gradskim četvrtima. Bez dozvole i za nula kuna.
Može li tvrtka na ovakav način (zlo)upotrijebiti svoje kutije, upitali smo pročelnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Robertina Dujelu.
– Ovog trena komunalni redari evidentiraju zapisnikom sve lokacije te će rješenjem naložiti korisniku/vlasniku telekomunikacijske infrastrukture da reklamu ukloni ili ukoliko zakonska regulativa isto dozvoljava regulira svoje obveze u dijelu Odluke o reklamiranju, odgovorio nam je pročelnik.