Otkako je prije godinu dana krenula pandemija izazvana novim koronavirusom sakupljanje poštanskih maraka na temu Covida – 19 sve je popularnije u svijetu. Istraživanja su pokazala da su poštanske uprave pri izdavanju maraka na ovu temu primarno polazile od situacije u vlastitoj državi, broja smrtnih slučajeva, broja zaraženih, podržavajući promicanje borbe protiv ove bolesti, računajući i na određenu zaradu. Tisuće stvaratelja poštanskih maraka iz cijelog svijeta velikodušno su se angažirali prenoseći važne vizualne poruke za ujedinjenje svijeta u borbi protiv koronavirusa. Na markama su ponajviše prikazani oni koji su radili na prvoj borbenoj liniji, ali i slikovne preporuke za održavanje zdravlja, kao što su: higijena ruku i osobnih predmeta (poput mobitela), ostajanje kod kuće, ako je moguće, izbjegavanje gužve i fizički kontakt, održavanje dobro prozračenih prostorija i ne dijeljenje osobnih predmeta (poput posuđa i sl.) ili samoliječenje.
Zanimljivo je pratiti način na koji su različite države obrađivale ovu temu. Da ljudskoj mašti (i gluposti) nema kraja potvrđuje i primjer iz susjedne Austrije čija je poštanska služba izdala marku nadahnutu paničnom kupovinom i gomilanjem toaletnog papira koja se dogodila početkom korona krize. Nadahnuta tim bizarnim incidentom u svojoj zemlji, pošta je u suradnji s proizvođačem toaletnog papira izradila poštansku marku. Na troslojnom toaletnom papiru prikazan je slonić kao simbol razmaka od jednog metra koji je propisan kako bi se izbjegla zaraza. Druge životinje prikazane su za usporedbu, a sve predstavljaju različite veličine. Za marku treba odvojiti 5,5 eura, a 2,75 eura po marki ide u dobrotvorne svrhe.
Na svu sreću marke se mogu otkinuti duž perforirane crte na roli i po želji zalijepiti na pismo ili spremiti u album. Unatoč humanoj namjeri austrijske pošte, protivnik sam ovakvih poštansko – filatelističkih ekshibicija, a tiskanje poštanskih maraka na WC papiru smatram totalnom glupošću. Konačno, uvođenje poštanske marke u austrijski poštanski sustav 1. lipnja 1850. pokrenuo je niz reformi koje su pismo učinile financijski dostupnim većini stanovništva i tako (uz razvoj školstva) i te kako pripomogle opismenjavanju nepismenog stanovništva Austro- Ugarske Monarhije u 19. stoljeću. Zbog toga (i još mnogo čega) poštanska marka zaslužuje malo respekta.