Gradska uprava Grada Zadra od ponedjeljka, 30. studenog, svoje poslovanje usklađuje s novim Protokolom o postupanju djelatnika i stranaka u Gradskoj upravi, a sukladno uputama, mjerama i preporukama Stožera Civilne zaštite RH.
Sva upravna tijela Grada Zadra nastavit će raditi u punom i redovitom opsegu posla, priopćili su iz gradske uprave.
Ovisno o epidemiološkoj situaciji, broju djelatnika, veličini radnih prostorija, te vrsti, opsegu i količini posla u pojedinim upravnim tijelima organizira se i nadalje rad uz poštivanje propisanih protuepidemioloških mjera te uvodi mogućnost podjele djelatnika u dvije ili više skupina koje će se izmjenjivati u radu na radnom mjestu i radu od kuće.
Radom od kuće ne mogu se obavljati poslovi koji obuhvaćaju neposredni rad sa strankama ili poslovi koji se po svojoj naravi ne mogu obavljati od kuće (poslovi namještenika) ili poslovi za koje nije moguće osigurati tehničke uvjete izvan upravnog tijela.
Radne sastanke potrebno je u svakoj mogućoj situaciji održavati video vezom i koristiti telefonsku ili komunikaciju putem elektronske pošte. Također, neposredni fizički kontakt sa strankama potrebno je zamijeniti komunikacijom putem e-maila i/ili telefona u svim slučajevima koji to omogućuju.
– Stoga molimo građane da svoju komunikaciju s upravnim tijelima i djelatnicima Grada Zadra prilagode ovom načinu komunikacije, a fizičke kontakte koriste samo u nužnim situacijama, poručuju iz Grada.
Svi kontakti nalaze se na službenoj web stranici: www.grad-zadar.hr .