li spremni da odvoje dio svoga za komunalnu infrastrukturu, na terenu doživljavaju istu sudbinu.
Radi se o urbanističkom planu uređenja (UPU) Karma i UPU Vitrenjak II na kojem Grad još uvijek nije izgradio pristupne ceste koje su u tim teškom mukom usvojenim planovima njihova obaveza.
Bez pristupne ceste nema građevinske dozvole, a za nju dobiti treba platiti komunalni doprinos. Od tog novca kojeg Grad ubire, ulaže se u gradnju komunalne infrastrukture.
Ne vjerujemo da ćemo ikada dobiti odgovore nadležnih zašto još uvijek na prostoru kod crkve na Boriku nema pristupne ceste. A zato što je nema, mnogi investitori koji su odavno spremni za gradnju, ne mogu dobiti građevinsku dozvolu. Među njima su čak i oni koji su platili izradu plana kao zainteresirani vlasnici terena.
U zoni Vitrenjak II radi se na nastvaku postojećih ulica
Prema informacijama s terena, doznajemo kako ni Grad Zadar već dvije godine iz ovih i onih razloga nije u stanju sebi izdati građevinsku dozvolu za cestu. I kada je dobiju, bit će to, doznajemo od dobro upućenih izvora, samo za povezivanje tri od devet zona unutrašnjeg obuhvata Plana.
Gradnje nove prometnice u zoni obuhvata tog plana nema u planovima gradnje komunalne infrastrukture za ovu godinu. Tek ugradnja nove javne rasvjete i nastavak postojećih rubnih ulica zone – Augusta Cesarca i Augusta Šenoe. Za njih je bilo planirano 3.4 milijuna kuna, ali je rebalansom to ulaganje smanjeno za milijun kuna.
Gradi se i u obuhvatu UPU Karma
U planu su bile i ceste unutra UPU zone Karma, ali su rebalansom ispale iz plana gradnje komunalne infrastrukture. Nadležni su dali prednost izgradnji pristupnih prometnica za novo groblje i poslovnu zonu Crno u iznosu od preko pet milijuna kuna. Izvor financiranja tih projekata, planiranih u ovoj godini, jeste komunalni doprinos kojeg na tim područjima nitko nije platio (Grad je kao investitor, pretpostavljamo, sam sebe
li spremni da odvoje dio svoga za komunalnu infrastrukturu, na terenu doživljavaju istu sudbinu.
Radi se o urbanističkom planu uređenja (UPU) Karma i UPU Vitrenjak II na kojem Grad još uvijek nije izgradio pristupne ceste koje su u tim teškom mukom usvojenim planovima njihova obaveza.
Bez pristupne ceste nema građevinske dozvole, a za nju dobiti treba platiti komunalni doprinos. Od tog novca kojeg Grad ubire, ulaže se u gradnju komunalne infrastrukture.
Ne vjerujemo da ćemo ikada dobiti odgovore nadležnih zašto još uvijek na prostoru kod crkve na Boriku nema pristupne ceste. A zato što je nema, mnogi investitori koji su odavno spremni za gradnju, ne mogu dobiti građevinsku dozvolu. Među njima su čak i oni koji su platili izradu plana kao zainteresirani vlasnici terena.
U zoni Vitrenjak II radi se na nastvaku postojećih ulica
Prema informacijama s terena, doznajemo kako ni Grad Zadar već dvije godine iz ovih i onih razloga nije u stanju sebi izdati građevinsku dozvolu za cestu. I kada je dobiju, bit će to, doznajemo od dobro upućenih izvora, samo za povezivanje tri od devet zona unutrašnjeg obuhvata Plana.
Gradnje nove prometnice u zoni obuhvata tog plana nema u planovima gradnje komunalne infrastrukture za ovu godinu. Tek ugradnja nove javne rasvjete i nastavak postojećih rubnih ulica zone – Augusta Cesarca i Augusta Šenoe. Za njih je bilo planirano 3.4 milijuna kuna, ali je rebalansom to ulaganje smanjeno za milijun kuna.
Gradi se i u obuhvatu UPU Karma
U planu su bile i ceste unutra UPU zone Karma, ali su rebalansom ispale iz plana gradnje komunalne infrastrukture. Nadležni su dali prednost izgradnji pristupnih prometnica za novo groblje i poslovnu zonu Crno u iznosu od preko pet milijuna kuna. Izvor financiranja tih projekata, planiranih u ovoj godini, jeste komunalni doprinos kojeg na tim područjima nitko nije platio (Grad je kao investitor, pretpostavljamo, sam sebe oslobodio). Za razliku od građana koji su to odavno uradili i u očekivanju su poteza gradskih službi.