U skladu s korona mjerama gradonačelnika Branka Dukića, iz Ureda gradonačelnika dobili smo na naš upit informaciju o tome da je smanjena naknada i njegovim savjetnicima: Tihomiru Bakariću koji je mu je savjetnik za branitelje te Jerku Trogrliću koji je PR gradonačelnika Zadra.
“Bakariću je naknada je smanjena za 10 posto, a što se tiče tvrtke Vajt d.o.o., ugovor je revidiran te je naknada za pružene usluge također umanjena za 10 posto”, navodi se u odgovoru iz Ureda gradonačelnika.
Na njihovu e-adresu poslali smo i upit o zapošljavanju osobe iz Zagreba na mjestu zamjenika pročelnice Ureda Grada, Mirjane Zubčić i dobili opširan odgovor.
“Pružila nam se mogućnost na mjesto zamjenika pročelnika Ureda Grada Zadra zaposliti stručnu osobu s potrebnim iskustvom – diplomiranog pravnika s položenim pravosudnim ispitom te završenom Državnom školom za pravosudne dužnosnike, Mislava Gazilja. Odluka o zapošljavanju na ovo radno mjesto donesena je prije odluke o zabrani zapošljavanja u gradskoj upravi, a realizirana je prošli tjedan, napisali su iz Ureda gradonačelnika iz kojeg su nam detaljno pojasnili što tko radi od šestero zaposlenih u Uredu gradonačelnika. Kako je savjetnica za pravne poslove otišla na porodiljni početkom godine, trebala im je, ističu, potreba za angažiranjem još jedne stručne osobe pravne struke”, napisano je u odgovoru na novinarski upit.
I našli su je u Zagrebu na Općinskom sudu odakle je Gazilj, kao državni službenik iskoristio mogućnost premještaja državnih službenika unutar sustava. Mislav Gazilj je kao član mladeži HDZ-a u Zagrebu imao zabilježenu ulogu u rušenju Sanadera.
Dobili smo i odgovor kad će se zaposliti četiri osobe primljene putem natječaja u Odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo. One su tamo i prije radile na poslovima legalizacije koja je izravana interes građana, a korist za gradsku blagajnu.
“Na radna mjesta u Odjelu za prostorno uređenje i graditeljstvo, temeljem natječaja provedenog u veljači, znatno prije donošenja mjera i „korona krize”, primljene su tri osobe. Dvije osobe započele su s radom 4. svibnja dok treća osoba nije započela s radom budući da joj još uvijek traju obaveze prema sadašnjem poslodavcu”, navodi se u službenom očitovanju.
Na naš su podsjetnik na stranici Grada objavljene odluke Gradonačelnika za veljaču i ožujak. Njihovo je opravdanje je kako “dinamika objave odluka Gradonačelnika na podstranici uvjetovana je angažmanom djelatnika u navedenom Uredu na poslovima za potrebe Stožera civilne zaštite kroz čitavo radno vrijeme”.