Pobjednik natjecanja kreativnih glazbenika Kneževa unplugged je zadarski Shelter Team! Hip-hop trio iz Kampo Kaštela, u sastavu Pećo, Fuzz i Dj Shatisra, ostavio je najbolji dojam po mišljenju žirija kojeg su činili Luka Barbić iz TBF-a, Stipe Bujas iz Alergije, te Melita Ivković i Saša Miočić iz Koncertnog ureda Zadar, a koji su prednost u ocjenjivanju dali kreativnosti, ekspresivnosti ali i implementiranju glazbe Franza von Suppèa čiju dvjestotu obljetnicu rođenja slavimo ove godine.
Njihova pobjeda na simboličan način označava i povratak Suppèa u Kampo Kaštelo: naime, upravo je tamo, in da hood, u crkvi sv. Frane, 1835. godine skladana i prvi put izvedena njegova Missa Dalmatica, djelo koje je napisao kao šesnaestogodišnjak netom po očevoj smrti, a zatim s majkom otputovao u Beč i ušao u povijest glazbe kao otac bečke operete. Ona također svjedoči da Zadar ima snažnu alternativnu scenu koja, uz kvalitetnu podršku, može napraviti iskorak prema široj afirmaciji. I, na kraju, to je još jedno priznanje hip-hop kulturi kao relevantnoj umjetničkoj formi, što se na globalnoj razini dogodilo 2018. kada je reper Kendrick Lamar svojim albumom Damn postao prvi glazbenik izvan svijeta klasike i jazza koji je osvojio prestižnu Pulitzerovu nagradu.
Drugo mjesto pripalo je karlovačkom triju EoT koji je nastupio u akustičnoj varijanti (tri glasa, dvije akustične gitare i jedan cajon). Njihove hitoidne i zarazne pjesme kombinacija su mnoštva glazbenih pravaca gdje je najveći naglasak na svojevrsnom stiliziranom punk rocku, no čuju se i utjecaji heavy metala, hard rocka i gypsy swinga. EoT nije nepoznanica onima koji prate hrvatsku glazbenu scenu: objavili su album za Menart, osvojili šest regionalnih natjecanja demo bendova (Rat bendova, O Rock Festival, Croatia Bike Week Gitarijada, Rovinj Music Festival, Mack Production i Glas mladih), a bilježe i važnije nastupe na festivalima kao što su zagrebački InMusic i banjalučki Demofest.
Treću nagradu osvojio je Robert James Hudulin (nastupa i kao Hoodooleen), australski Hrvat korčulanskih korijena koji se, nakon Sydneyja, Zagreba, Londona i Rijeke skrasio u Sisku. Zbog njegove ekspresivnosti i profinjenosti kritika ga uspoređuje s Nickom Caveom. Javnosti je poznat po djelovanju u nekadašnjoj grupi Rolin Humes i nadahnutim projektima poput izvedbe rock Moreške u luci Sisak ili scenskog djela Jama prema poemi Ivana Gorana Kovačića.
Kneževa unplugged, projekt Koncertnog ureda Zadar koji je podržalo Ministarstvo kulture kroz program razvoja publike u kulturi i Grad Zadar kao osnivač, ostvario je uspjeh na više razina – kako u pronalaženju skrivenih dragulja zadarske i hrvatske scene, tako i kroz inovativnu i živu komunikaciju s glazbenom poviješću kroz obradu Suppèove glazbe, multidisciplinarni pristup kroz natječaj likovnih i grafičkih učeničkih radova, poništavanje granica između institucionalnog i alternativnog i stvaranje nove publike u Kneževoj palači, koja tako postaje žarište novih zbivanja.